Jump to content

Walkthrougt Sentinel

Gam0r

Recommended Posts

Volgens mij klopt de walkthrought van de sentinel niet... ik loop echt die hele buuurt afte zoeken maar kan niet de sentinel vinden... kan iemand misscien zeggen waar die staat ofzo :blink:

bvd

EDIT: NIEMAND?? :huh:

Bewerkt: door Gam0r
Delen op andere websites

Bij een van de missies van Wu Zi Mu in SF (waar hij in het begin tegen de muur oploopt en je hem later moet beschermen) komen een aantal rivaliserende bendeleden in Sentinels aan. Als je ze allemaal hebt geknald moet je Wu Zi weer afzetten thuis. Als je die sentinel in je garage zet kun je hem later ophalen

Als je al voorbij die missie bent schiet het niet op natuurlijk maar het is maar een ideetje :puh:

Delen op andere websites

Ja, het klopt wel allemaal. Maar die Sentinel staat daar alleen maar als je hem voor de Export nodig hebt ;) .

ik heb hem ook voor de export nodig

<_<

Dat kon ik toch niet weten... <_< Staat in geen een van je berichten <_< .

Delen op andere websites

als je bij de walktrough op vehicles klikt en dan op de sentinel klikt, dan kun je zien waar hij staat.

hij staat er op DINSDAG dat is de import dag!

hij staat ergens achter een muurtje! :lol:

Delen op andere websites

sentinels komen heel wijnig voor in san andreas, terwijl hij veel voorkwam in gta 3!!!!!!! :(

Maja.. in San Andreas komen weer andere auto's meer voor he...

jah, ik vind de broadway het vetst en de tourismo!!!! :D maar je hebt teveel van die sedans!!! :( in san andreas. wat ook een verbetering is, in de stretch had je bij de vorige gta's gewone mensen zitten maar bij san an heb je nu van die bestuurders met van die pakjes!!!!! veel realistiser

Delen op andere websites

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...