Tha CheatMaster Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 (bewerkt) Hey, ik kwam op een plaats waar allemaal doodskisten waren :blink: En er was ook een "kapel". BLAUW is de plek v/d "kapel" en ROOD is de plek van al die doodskisten Bewerkt: 5 juli 2005 door gertjeu Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 ja, dat is al zeker bekend, want zoiets heb ik al maanden gevonden, maar echte easter egg weet ik niet maar wel rare muur vanaf middernachjt tot 6u 's morgens daar ergens bij die kapel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 5 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 ja, dat is al zeker bekend, Echt? Ik heb nogtans de zoekfunctie gebruikt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 Heb je er ook een screen shot van? Mij is het nog niet opgevallen,dat er doodkisten waren. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 5 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 Ik heb GTA: SA op m'n PS2 en ik heb geen armax ofzo. Misschien kan iemand die GTA op zijn PC heeft een screen maken? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 Dat is dat Kerkhof waar je in de eerste missie ook naartoe gaat. Het is geen Easter egg, er was eens een gerucht dat als je een foto nam met je camera dat daarop een spook zou staan. Dit is niet natuurlijk niet waar. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 5 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 Dat is dat Kerkhof waar je in de eerste missie ook naartoe gaat. Nee, na nadenken was dat de 2de missie. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 (bewerkt) Dat is dat Kerkhof waar je in de eerste missie ook naartoe gaat.Het is geen Easter egg, er was eens een gerucht dat als je een foto nam met je camera dat daarop een spook zou staan. Dit is niet natuurlijk niet waar. Er is daar wel spookgraffiti, als het licht is zie je het niet en als het donker is wel, ik weet niet of dit al bekend is... Bewerkt: 6 juli 2005 door ICE COLD KILLA Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Er is daar wel spookgraffiti, als het licht is zie je het niet en als het donker is wel, ik weet niet of dit al bekend is... Hoe bedoel je? :huh: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Hoe bedoel je? :huh: Net zoals hij het zegt.. :huh: Je weet wat licht en donker is? Of overdag en 's nachts?.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Hoe bedoel je? :huh: Net zoals hij het zegt.. :huh: Je weet wat licht en donker is? Of overdag en 's nachts?.. Ja, maar tegen de muur of in de lucht of ... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Hoe bedoel je? :huh: Net zoals hij het zegt.. :huh: Je weet wat licht en donker is? Of overdag en 's nachts?.. Ja, maar tegen de muur of in de lucht of ... Tegen de muur.. :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 waar?? is dat dan.. wil wel us kijken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Iemand heeft een kaart geplaatst waar het is. Het is wel raar middernacht zie je graffity OGF enzo, wordt het 6 uur s' morgens en verdwijnt het ineens, hehe, vaag. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 waar?? is dat dan.. wil wel us kijken Er is toch een kaart gepost :rolleyes: . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts