Jump to content

camera ge-eikel

hanff

Recommended Posts

het domste van SA vind ik dat je camera niet achter je auto staat als je de bocht doorgaat en hij staat te laag zodat je vaak niet kan zien hoe de weg voor je loopt en of er verkeer aankomt. Ook in de tank gaat de loop de kant op waar de camera op dat moment staat, kun je nooit lekker schieten op autos die achter zijn en snelheid maken en ook nog normaal kunnen rijden, jammer hoor. :angry:

Delen op andere websites

jezus, waarom mag hier geen topic over gemaakt worden?

on-topic, die camera vind ik wel fijn want die kun je aanpassen aan de stand die je zelf het fijnste vind. Ook is het fijn om mooie screenshots te maken.

Bewerkt: door Samael
Delen op andere websites

Ik vind die camera-besturing juist stuk verbeterd! Je moet je gewoon aanwennen dat je met links stuurt en dan met rechts met de muis de camera bedient. Je kunt dan juist heel goed kijken wat er achter het hoekje is :)

Enige jammere is dat dat bij helicopter niet zo is.. :( Daar draait de camera te langzaam..

Delen op andere websites

Ik vind die camera-besturing juist stuk verbeterd! Je moet je gewoon aanwennen dat je met links stuurt en dan met rechts met de muis de camera bedient. Je kunt dan juist heel goed kijken wat er achter het hoekje is :)

Enige jammere is dat dat bij helicopter niet zo is.. :( Daar draait de camera te langzaam..

Dat kan je gewoon instellen, ergens in de opties staat er dat

Delen op andere websites

1. bij de auto moet je dan gwn steer with mouse in stellen ergens in de options menu

dan staat die dus achter je auto en draait de camera van zelg mee MAAR JE MOET WEL VAN DE MUIS AF BLIJVEN WANT DAAR KAN JE DUS OOK MEE STUREN.

2.dit is dusz dan andersom dan moet je de optie fly with mouse UIT doen dan kan je wel zelf mee draaien .....

Bewerkt: door adman
Delen op andere websites

Als je beeld niet meer goed zit moet je even vlug achter je kijken en dan weer voor je, dan komt je beeld weer mooi achter je auto uit. Ik doe dit altijd op PS2, het gaat waarschijnlijk ook op PC.

Delen op andere websites

maar je hebt toch alleen options for on foot of in vehicle? Oftewel, als je bij auto steer with mouse doet, dan doet die dat toch ook automatisch met helicopter??

Dan moet je zeker elke keer als je met helicopter gaat de options veranderen, en als je met auto gaat weer terugzetten :blink:

Delen op andere websites

maar je hebt toch alleen options for on foot of in vehicle? Oftewel, als je bij auto steer with mouse doet, dan doet die dat toch ook automatisch met helicopter??

Dan moet je zeker elke keer als je met helicopter gaat de options veranderen, en als je met auto gaat weer terugzetten :blink:

nee...

je moet naar controlls

mouse settings

en daar staan ze daar kan je ze OFF of ON zette .... ;)

Delen op andere websites

Als je beeld niet meer goed zit moet je even vlug achter je kijken en dan weer voor je, dan komt je beeld weer mooi achter je auto uit. Ik doe dit altijd op PS2, het gaat waarschijnlijk ook op PC.

maar dat is zo'n geklooi de hele tijd en ik raak dan een tel even mijn orientatie kwijt en dat is bv bij race missies erg lastig. Ik gebruik het wel zo hoor en ben dat na een half jaar spelen wel gewent, maar het is gewoon jammer, dat hadden ze heel makkelijk iets anders kunnen maken. Voor de rest is SA het beste spel ooit en ik vraag me af of het ooit geevenaard zal worden, uik heb nog nooit een spel gehad waar ik na een half jaar spelen nog steeds vroeg voor mijn bed uitkomt en tot in de nachtelijke uurtjes doorspeel.

Delen op andere websites

Dus??? waarom maak je daar nou weer een topic over <_< .

Dat jij het niks vind maakt ons niks uit. <_<

als het je niks uitmaakt, waarom reageer je dan....HAHAHAHAAH got ya

Nee, eigenlijk niet.

Als ik een reactie geef overtreed ik niet de regels.

EN het is een mening, die mag ik hier zoveel geven als ik wil.

maar over jou. Jij maakt nou een dubbelpost...dat is wel een overtreding.

Delen op andere websites

Even voor alle duidelijkheid: ik breng dit onderwerp niet ter sprake omdat ik het een rotspel vind, ik vind dit echt een topspel, maar dat neemt niet weg dat er in elk spel wel plus en min-punten zijn en ik ben niet de enige die vind dat het camerawerk in dit spel beter kon. Ik kraak het spel dus niet af maar geef suggesties waar Rockstar iets mee kan doen, zodat het volgende spel nog beter word en dat zou echt cool zijn. Als iemand vind dat dit een waardeloze topic is; je bent niet verplicht om dit te lezen laat staan erop te reageren.

Ik dank u wel.

Mario.

Delen op andere websites

Dus??? waarom maak je daar nou weer een topic over <_< .

Dat jij het niks vind maakt ons niks uit. <_<

als het je niks uitmaakt, waarom reageer je dan....HAHAHAHAAH got ya

Nee, eigenlijk niet.

Als ik een reactie geef overtreed ik niet de regels.

EN het is een mening, die mag ik hier zoveel geven als ik wil.

maar over jou. Jij maakt nou een dubbelpost...dat is wel een overtreding.

Er is altijd wel een stok te vinden om een hond mee te slaan.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...