Trax Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Fifa serie: Leuk, als je even niets te doen hebt. Altijd nog beter dan de PES-serie! Ik wilde hier eigenlijk een discussie over openen Waarom vind je FIFA beter? Omdat hij veel meer gekocht wordt? Waardoor alleen de graphics beter zijn? Of is het omdat hij veel populairder is bij de mensenmassa? Beargumenteer de reden waarom je de game beter vind Ik vind Pro Evolution Soccer beter. Ik speelde altijd FIFA, erg goede graphics, de gameplay viel altijd wel mee. Ik liet me op een gegeven moment overhalen door een maat, die zei dat ik Pro Evo echt een keer moest spelen. Zo gezegd, zo gedaan, ik was direct verslaafd. De Gameplay is zóóó veel realistischer. Bij FIFA bijvoorbeeld, wanneer je iemand hard onderuit haalt. Dan hoor je hard BOE-geroep, maar als je dan de supporters ziet staan ze gewoon te juichen. Dat juichen doen ze trouwens de gehele wedstrijd. Bij Pro Evo zul je ze dat niet zien doen, als je scoort bv, dan juicht er één kant van het stadion, de tegenstander niet natuurlijk. Bij FIFA allebij :blink: Het enige nadeel bij Pro Evo, zijn de licenties. Die hebben ze weinig. De Duitse, Engelse en Franse competities zitten er wél in, maar de clubs hebben geen echte shirts en andere namen. Dit is gewoon een kwestie van de naam veranderen en spelen, aangezien de spelers er wel gewoon in zitten. Bij het Nederlands Elftal moet je dmv een swap systeem even de neppe spelers die er eerst in zitten, swappen met de echte spelers. Heb ik ook gedaan en dat kost misschien 10 minuutjes inclusief zelf nog wat spelers erbij kiezen, ipv spelers die in het echt erbij zitten. Reageren
Arjen Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 FIFA vind ik persoonlijk beter. Heb ik ook veel vaker gespeeld, '98 t/m 2005. Het publiek is inderdaad vaag bezig. Ze staan 90 minuten op hun bankje te juichen en als je even op pauze zet, zijn het geblurde poppetjes. De gameplay is op zich wel goed. Niet heel erg veel bugs. Iig. Ik heb een paar keer, een paar keer maar, PES4 gespeeld en in het begin is het echt niets aan. Maar op jou advies zal ik het eens opnieuw installeren. Reageren
Stino Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 PES vind ik beter, omdat je echt zelf moet richten naar waar je de bal speelt en waar je naartoe schiet. Ook vind ik het soepeler bewegen dan FIFA, ik heb ook lang FIFA gespeeld, maar na FIFA 2004, die ik heel slecht vond, ben ik over gestapt op PES3 en toen ben ik later ook PES4 gaan spelen. Reageren
Tim14 Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Fifa serie: Leuk, als je even niets te doen hebt. Altijd nog beter dan de PES-serie! Ik wilde hier eigenlijk een discussie over openen Waarom vind je FIFA beter? Omdat hij veel meer gekocht wordt? Waardoor alleen de graphics beter zijn? Of is het omdat hij veel populairder is bij de mensenmassa? Beargumenteer de reden waarom je de game beter vind Ik vind Pro Evolution Soccer beter. Ik speelde altijd FIFA, erg goede graphics, de gameplay viel altijd wel mee. Ik liet me op een gegeven moment overhalen door een maat, die zei dat ik Pro Evo echt een keer moest spelen. Zo gezegd, zo gedaan, ik was direct verslaafd. De Gameplay is zóóó veel realistischer. Bij FIFA bijvoorbeeld, wanneer je iemand hard onderuit haalt. Dan hoor je hard BOE-geroep, maar als je dan de supporters ziet staan ze gewoon te juichen. Dat juichen doen ze trouwens de gehele wedstrijd. Bij Pro Evo zul je ze dat niet zien doen, als je scoort bv, dan juicht er één kant van het stadion, de tegenstander niet natuurlijk. Bij FIFA allebij :blink: Het enige nadeel bij Pro Evo, zijn de licenties. Die hebben ze weinig. De Duitse, Engelse en Franse competities zitten er wél in, maar de clubs hebben geen echte shirts en andere namen. Dit is gewoon een kwestie van de naam veranderen en spelen, aangezien de spelers er wel gewoon in zitten. Bij het Nederlands Elftal moet je dmv een swap systeem even de neppe spelers die er eerst in zitten, swappen met de echte spelers. Heb ik ook gedaan en dat kost misschien 10 minuutjes inclusief zelf nog wat spelers erbij kiezen, ipv spelers die in het echt erbij zitten. Hier heb ik niks aan toe te voegen, gewoon perfect uitgelegt.. Reageren
Samurai Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Pro Evo is beter, stijl, gameplay, nog licenties en mere teams dan is t perfect Reageren
killarboy Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Ik koop fifa omdat er meer teams zijn, meer competities,... Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Ik was al een hele tijd van plan om een voetbal game te kopen. Ik wou eerst Fifa 2005 kopen. Maar nadat Se7en mij wat vergelijkingen heeft verteld en zegt dat Pro Evo Socer 4 beter is. Ben ik toch van plan om dat spel te kopen. Ik heb verder nog niet ervaring met voetbal game's. Heel soms speelde ik ze. Reageren
asd Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 pro is gewoon beter hij heeft een bere game play B) Reageren
Fabelous_P Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 Ze zijn allebei top !!! kan niet kiesen. Het slechte van Pro vind ik die kicksen ik vind die lelijk. Het slechte van Fifa is de Nederlandse Elftal zit er niet in Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 20 juli 2005 Rapport Geplaatst: 20 juli 2005 Nou ik heb zeer weinig met voetbal laat staan spellen. Maar toch me broer vind het geweldig dus ik heb ze allebei is gespeeld. En wat Se7en zei daar ben ik het volkomen mee eens. Dat zijn grote verschillen. Maar over het algemeen ziet het er allebei goed uit alhoewel FIFA al lijkt het mij een tijde stil staat qua graphics. Kan aan mij liggen Persoonlijk kies ik voor de Pro Evolution. Veel gedataillerder dan de FIFA serie. Reageren
Fabelous_P Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 Nou,na toch gister ff pro 4 gespeeld te hebben vind ik die tog beter dan FIFA 2005. Wat het is met de FIFA series ze brengen de spellen altyd in de winkel voor de winterstop is waardoor er transfers komen. Dat betekent dat je bijv. met Ac Milan speelt en dat je nog Crespo hebt maar door die winterstop is hij naar Inter gegaan bijv. Ik vind dat fifa de games pas na de winterstop in de winkels moet doen. Dat vind ik echt hatelijk van Fifa <_< Reageren
.Maze. Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 Ik vindt PES echt vele malen beter als FIFA, de gameplay is echt goed, net zoals Stino al zei moet je zelf richten als je op goal schiet, de lange passes lopen veel soepeler. Je hebt echt het geveol van ik ben een echte voetbalwedstrijd aan het spelen. Je word helemaal in het spel gezogen. :lol: Ik vind FIFA echt niet fijn lopen en de graphics vindt ik ook niet mooi. Bij PES3 kan je ook met PES punten bijvoorbeeld het ouwe Oranje vrijspelen met van Basten Gullit ect. Het is dan wel voor mijn tijd maar het is toch leuk om met onze 'helden' te spelen. Het zelf maken van een nieuwe speler is ook vele malen beter en uitgebreider als bij FIFA bij fifa heb je maar een stuk of 10 15 gezichten en haarstijlen bij PES heb je er zoeizo al 70 het is tot in de kleinste deatails uitgewerkt. Je kan zelf de stand van de neus kaken kin ogen etc. regelen. Bij FIFA wordt je speler niet eens genoemd als hij aan de bal is. Bij PES4 kan je in een lijst een naam selecteren zoals je genoemd wil worden. Bij fifa moet je blij zijn als je een geschikt gezicht kan vinden Kortom PES is vele malen beter (vindt ik persoonlijk) Reageren
dmx Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Nou,na toch gister ff pro 4 gespeeld te hebben vind ik die tog beter dan FIFA 2005.Wat het is met de FIFA series ze brengen de spellen altyd in de winkel voor de winterstop is waardoor er transfers komen. Dat betekent dat je bijv. met Ac Milan speelt en dat je nog Crespo hebt maar door die winterstop is hij naar Inter gegaan bijv. Ik vind dat fifa de games pas na de winterstop in de winkels moet doen. Dat vind ik echt hatelijk van Fifa <_< nee dat zou echt dom zijn want dan speel je (als de echte competitie af is gelopen) met oude shirts! Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 Ik vind fifa beter omdat ik nog maar 1 keer die Pro Evo heb gespeeld. Ik vind Fifa gewoon een mooi spel omdat ik echt van voetbal spellen houd. Ik heb Fifa 2006 gespeeld en ik vond hem meteen mooi (En het was nog maar een demo) Hoe duur is eigelijk Pro Evo4? Met Vriendelijke Groet Ronnie Reageren
Darth Vader Geplaatst: 8 september 2005 Rapport Geplaatst: 8 september 2005 ik vind dat ze betere graphics hebben Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.