david Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 hoeveel tv's of andere dingen moet je eigenlijk stelen om de burglar missie volledig te maken? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 (bewerkt) Ik dacht $15.000, zal nog eens nakijken. Nee, het ik $10.000. Bewerkt: 8 juli 2005 door SayHello! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Atrox Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 hoe doe je trouwens burglar missies trouwens?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 (bewerkt) hoe doe je trouwens burglar missies trouwens?? Door in een zwarte boxville te gaan. hier de locaties . Bewerkt: 8 juli 2005 door kraay Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 8 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 (bewerkt) thanks , maar moet je dit allemaal in 1 dag stelen of kan het in een paar dagen ook? B) Bewerkt: 8 juli 2005 door david Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 (bewerkt) thanks , maar moet je dit allemaal in 1 dag stelen of kan het in een paar dagen ook? B) Alles in 1 dagje, als je je spullen gaat afleveren moet je gestolen hebben voor $10.000 (in 1 keer). Bewerkt: 8 juli 2005 door SayHello! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 thanks , maar moet je dit allemaal in 1 dag stelen of kan het in een paar dagen ook? B) Alles in 1 dagje, als je je spullen gaat afleveren moet je gestolen hebben voor $10.000 (in 1 keer). volgens mij klopt dat niet en kan je er rustig dagen over doen als het eindbedrag uiteindelijk maar $10.000 is, maar ik weet dat niet 100% zeker. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 (bewerkt) thanks , maar moet je dit allemaal in 1 dag stelen of kan het in een paar dagen ook? B) Alles in 1 dagje, als je je spullen gaat afleveren moet je gestolen hebben voor $10.000 (in 1 keer). volgens mij klopt dat niet en kan je er rustig dagen over doen als het eindbedrag uiteindelijk maar $10.000 is, maar ik weet dat niet 100% zeker. Volgens mij moet je net zoals SayHello! al zei,het in een dag doen. Bewerkt: 8 juli 2005 door *MARCO* Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 volgens mij klopt dat niet en kan je er rustig dagen over doen als het eindbedrag uiteindelijk maar $10.000 is, maar ik weet dat niet 100% zeker. Dat dacht ik ook . Want anders moet je wel heel snel zijn. Ik zeg niet dat het niet haalbaar is. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 Ik had daarjuist burglar gedaan en had $3700 gestolen in 10 minuten dus het zal waarschijnlijk zijn zoals hanff al zei: het moet niet in 1 dag. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Slotje (Zoek!) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts