panterke Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 het probleem zit bij mij ik heb echt te weinig fuel ik schiet die 5 vijanden neer maar dan moet ik terug ner zero vliegen. heeft er iemand tips voor mij hoe ik die missie kan uitspelen?? groetjes panterke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killarboy Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Altijd in rechte lijn vliegen, en zorgen dat je niet teveel moet terugdraaien. Als ik een lijn zou makenvan hoe ik het gedaan had leek het hard op een ovaal . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Je kon ook de 'zoekfunctie' gebruiken door supply lines bij search links boven het forum in te tikken. Je vind enorm veel topics met de zelfde problemen als jou hier 1 topic daar van met veel tips. Supply lines. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin64 Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Mijn geheim is dat je geen gas hoeft te geven. Het vliegtuig blijft gewoon doorvliegen ook al geef je geen gas. Je moet alleen gas geven als je op wil steigen of klimmen. En als je wil schieten land dan achter het doelwit. Zo overleef je het en heb je aan het eind nog 90% fuel over. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Mijn tactiek: Vlieg niet door de lucht, maar probeer over wegen te rijden. Mij is het zo gelukt met nog 80% fuel over ongeveer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZeroHero Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Kut missie was dat ik had m na 20x, met 10% fuel gehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Kut missie was datik had m na 20x, met 10% fuel gehaald Ik nog niet eens Ik was net boven het dak van Zero toen m'n Fuel opraakte... Ik stortte neer op 't dak maar had 'm nog wel gehaald :rolleyes: Anders had ik Zero's nek omgedraaid, en was 'r met m'n helikopterke dwars doorheen gevlogen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SanFierro Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 Mijn geheim is dat je geen gas hoeft te geven. Het vliegtuig blijft gewoon doorvliegen ook al geef je geen gas. Je moet alleen gas geven als je op wil steigen of klimmen. En als je wil schieten land dan achter het doelwit.Zo overleef je het en heb je aan het eind nog 90% fuel over. Dit werkt bij mij niet echt.....ik geef alleen gas als ik op moet stijgen...als ik geen gas geeft dan loopt de de meter nog steeds af..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin64 Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 (bewerkt) Huh, heel apart. Bij mij blijft de meter gewoon stilstaan. Heb hier wel een screen. Dit was niet m'n beste maar toch Bewerkt: 12 juli 2005 door Robin64 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Huib Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 deze missie was niet heel moeilijk ik had nog nooit met zo'n vliegtuigje gevlogen maar de missie was na 1 keer oefenen gelukt!! ik had niet zo heel veel benzine meer over maar genoeg om terug te gaan. een goede tip die ik hier heb gevonden is om het gas los te laten als je op hoogte bent. je vliegt iets langzamer en na een tijdje ga je ook wel zakken maar je verliest veel minder benzine en dan is het makkelijker te halen ook voor mensen die zoals ik ook nog nooit hebben gevlogen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
samson Geplaatst: 17 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2005 ik heb er maar problemen mee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.