Jump to content

waar zal deze GTA zich afspelen?


robbe_988

waar zal deze GTA zich afspelen?  

  1. 1. waar zal deze GTA zich afspelen?

    • Tokyo
      5
    • Toronto
      2
    • Bangkok
      2
    • Bogota
      1
    • een fictieve stad
      11
    • maakt me nie uit, zo lang het speelbaar is!
      17


Recommended Posts

Tokyo

Toronto

Bangkok

Bogota

vond ik op de zogezegde site van francis int. Airport

maar er stond ook Miami en san andreas tussen, volgens mij stelt die Miami niet vice city voor, omdat gta3 zich in 1999/2000 afspeeld

ik denk dat dit keer een echte stad wordt gebruikt :huh:

Link to comment
Delen op andere websites

zou wel leuk zijn een echte stad

of nederland zodat je in je eigen straat kan rijden een beetje de buren opblazen hahahah

dat lijkt me ook leuk tis hier wel saai vergeleken bij amerika enzo maar met die misies en wat je zelf allemaal kan uithalen kan het best spannend worden B) :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

er word geen echte stads naam gebruikt. dat is in alle gta's zo en is ook veel leuker. dus totonto zal het niet worden. en de rest, daar zal ik maar niks over zeggen voordat ik er weer ladingen comentaar op krijg.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ze nu ook maar bij engelse talen blijven tzou raar zijn om GTA in het nederlands om te zetten ik hoop dat het ergens rond New York is als het maar niet onbewoond is

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat die gasten bij R* verstandig zijn en wat steden uit Amerika pakken, en niet die Chinese shit.. Ook hoop ik geen EU ofzo! :)

Maarrr, Ik heb gekozen voor Toronto, Canada spreekt me 't meeste aan, toch hoop ik dat 't in de USA afspeelt. Ook hoop ik niet dat 't een fictieve stad word, wel een andere naam, maar gebaseerd op een echt stad. :)

Bewerkt: door Bobbiescie
Link to comment
Delen op andere websites

Zelf heb ik Tokyo gevote omdat je daar lekker door het zand ka ncrossen.

Maar eigenlijk is mijn keus toch dat het niet uit maakt zolang het maar speelbaar is :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...