mapa Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 ik kan de missie dam and blast niet uitspelen ik kan niet verder als ik in het vliegtuig zit vlieg ik naar de aangegeven punt maar dan weet ik het niet meer ik zie niets kan iemand mij helpen of vertellen wat ik moet doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 ik kan de missie dam and blast niet uitspelen ik kan niet verder als ik in het vliegtuig zit vlieg ik naar de aangegeven punt maar dan weet ik het niet meer ik zie niets kan iemand mij helpen of vertellen wat ik moet doen kijk ik had er ook problemen mee neem gewoon het vliegtuig en ga heel hoog de lucht in het hoogte dat je kan gaan (met dat vliegtuig) en dan op het aangegevn punt moet je een corona zien (zo een rode ring hetzelfde als een race met vliegtuigen) en daar vlieg je door en dan komt er een filmpje dat ie eruit spring en dan plaats je de bommen... het lukt echt wel hoor gewoon heel hoog gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 dit is al 100X uitgelegd! ZOEKFUNCTIE Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.