The Musicman Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 (bewerkt) Hallo Wie kan voor mij mijn vliegschool halen ik kan de savegame wel sturen. Ik ben bij de helicopter maar dat lukt me voor geen meter ben al dagen en dagen er mee bezig. Mijn msn is ******* Hopelijk kan iemand mij helpen Edit By Eclipse: E-mail Adressen uitwisselen via PB graag. Bewerkt: 12 juli 2005 door Eclipse Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 (bewerkt) Save-game aanvraag topic. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=11078 meer kans op succes. Bewerkt: 12 juli 2005 door Renne Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 (bewerkt) Stuur je Savegame in het Save-Game aanvraag topic. Geen e-mail addressen posten. EDIT - Renne was me voor Bewerkt: 12 juli 2005 door Dragonmaster Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 In het andere topic wordt je zeker weten verder geholpen. -slotje- Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts