Arjen Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 Dit is een tutorial over hoe je iets moet weg laten vagen, faden. In dit geval doen we het met tekst. Je kunt het ook met andere dingen doen. Stap .1 Open een document in ImageReady. Grootte mag je zelf weten, ik doe het op de grootte 400x100. Stap .2 Pak de Type Tool en typ wat in je figuur. Je kunt eventueel wat effecten toevoegen door naar de Blending Options te gaan. Stap .3 Ga nu naar het Animation Window en kopieer de eerste layer door op het aangegeven knopje te drukken. Zie je het Animation Window niet ga dan naar Window - Animation. Selecteer de 2e layer in het Animations Window. Ga nu terug naar de Layers Pallette en zorg dat het oogje nu uit staat: Stap .4 Klik nu op Tween in het Animation Pallette en zet de Settings als volgt: Stap .5 Je bent klaar. Je kunt nu op Play drukken door hem te bekijken. Als je hem op slaat, sla hem dan op als File - Save Optimized As. Dit is mijn resultaat: Reageren
Froop Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Maar als je niet wil dat hij plotseling tevoorschijn komt moet je stap 4 doen, daarna bij de laatste frame weer tween maar dan met First Frame. Dan fade hij in en uit. Reageren
Gino Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 mooie tut heel duidelijk B) k ga het meteen proberen Reageren
imouL Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) Goeie tut en ook mooi duidelijk voor beginners zoals mij dit is m geworde EDIT: huh? wat issie klein en die letters raar :blink: egt waar op mijn pc deed ie t wel normaal :huh: Bewerkt: 18 juli 2005 door HuBBie Reageren
Timos Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 Goeie tut en ook mooi duidelijk voor beginners zoals mij dit is m geworde Wel klein :rolleyes: Hoort dat zo? Reageren
imouL Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) Goeie tut en ook mooi duidelijk voor beginners zoals mij dit is m geworde Wel klein :rolleyes: Hoort dat zo? Volges mij issie nu goed ofnie? ik zie m goed tenminste Bewerkt: 18 juli 2005 door HuBBie Reageren
unreal Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 ik heb een vraag als ik hem opsla zoals jij het zegt doet ie eht niet Reageren
-Niels- Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Je moet hem niet als Save As opslaan maar als Save Optimed as. Dan moet je hem wel als .gif opslaan, zodat je hem ook kan gebruiken hier op het forum. Reageren
T@rget Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Ik kan dat er niet tussen uit kiesen :S (sorry ik moest em gewoon ff editen ) Reageren
Arjen Geplaatst: 20 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Bewerk je een bestaand bestand? Reageren
Mpp Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 (bewerkt) Mooie tut maar waar staat die tween en die animation panel ??? Edit ; laat maar ik heb het al maar waar is die tween Bewerkt: 24 november 2005 door mppdabest Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Tweeen zijn die 3 of 4 ringentjes in elkaar (net als audi logo) en animation panel staan standaard links onderin. Maar als je hem ooit heb weg geklikt moet je naar je taakbalk > Panels > Animation panel (lijkt mij) Want ik heb de nederlandse versie. Daar is het Venster > Animatie Succes GizmO Reageren
gangster28 Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Ik kan dat er niet tussen uit kiesen :S (sorry ik moest em gewoon ff editen ) dit was het probleem een keer bij mij moet je maar eens kijken of het goed staat. Reageren
Talietje Geplaatst: 1 april 2006 Rapport Geplaatst: 1 april 2006 kan je ook een balkje laten vollopen gelijk als bij laden? (ik ben iets aan het maken voor 1 april ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.