Goliat Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 k heb nu fraps gedownload maar tog weet k nog niet helemaal hoe filmpjzz moet maken hoe zet k er bv muziek onder en hoe monteer k 't :huh: :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) Ik zie dat je nieuw bent, Daar boven staat search dat is de zoekfunctie. Dat is voor topics zoals deze te vinden. Dit mag zeker in GTA SanAndreas Media. De Topics _____________________________________________________ Mijn Tutorial: Voor de PC, wat je nodig hebt: - Fraps( Fraps 1.9 als je zonder muziek wilt ) Hij is te downloaden hier: Fraps Download van gtagames. - Windows movie maker. Als je zonder muziek bij GTA doet! Dit heb je normaal in je pc zitten. Wat ook nodig is! - GTA Filmpjes (zelf gemaakt) - Muziek als achtergrond( Als je zonder ingame muziek doet.) ------------------------------------------------------- De eerste Frame Start je Fraps op. En Start je windows movie maker. Neem je Filmpje en zet het op Windows Movie Maker. Nu staat het er boven, nu neem het nog eens(Wat in Movie Maker staat) En zet het op die lijn daar onder: waar staat:Drag Movie.... En dan heb je je eerste Frame!Zo kan je verder doen.Met elk filmpje. :lol: Je muziek Nu laat je fraps staan en dan open je map van muziek. Neem het bestand en zet het op movie maker. Neem het nog is (wat op movie maker staat) En zet net onder waar je je frame hebt staan. Druk op Play en je ziet het! Fraps , hoe werkt het? Je start gewoon Fraps.Start je spel San Andreas of een ander spel. Dan zie je daar boven aan cijfers dat is Fraps , dus niet panikeren. F9 is filmpjes en F10 is screen. Bewerkt: 14 juli 2005 door GoKu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta fan man Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2006 srry maar wat voor bestand in de map van mijn muziek en hoe moet ik het geluid opnemen van gta? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 5 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2006 srry maar wat voor bestand in de map van mijn muziek Een audio file zoals MP3. en hoe moet ik het geluid opnemen van gta? Dit doe je op de zelfde manier als dat je video opneemt. Wanneer Fraps is gestart en je speelt GTA dan neemt hij zowel beeld als geluid op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta fan man Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2006 bij mij niet ik heb fraps waar op het teken 99 staat en als ik opneem dan heb ik geen geluid en bij fraps1.9 doet die niet opnemen in het spel(gta) en als ik er op druk dan staat er ook geen rec. bij 1.9 mar bij de nieuwste wel(denk ik dat dat de niewste is) teminste in een ander topic stond er een fraps die veel nieuwer is en daar kan je langer opnemen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 5 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2006 (bewerkt) Download hier de Fraps waar je ook geluid mee kan opnemen: -klik- Vergeet overigens niet in te loggen, hulp staat in de bijgeleverde readme. Edit: Off-topic: Als je zo naar m'n eerste post kijkt, wat ben ik dan toch veranderd.. Bewerkt: 5 juli 2006 door Goliat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta fan man Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2006 Download hier de Fraps waar je ook geluid mee kan opnemen:-klik- Vergeet overigens niet in te loggen, hulp staat in de bijgeleverde readme. Edit: Off-topic: Als je zo naar m'n eerste post kijkt, wat ben ik dan toch veranderd.. in mijn vorig bericht zij ik dat die niet ging opnemen dan staat er geen "rec" snapje en bij die ik heb wel maar ik zal het proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta fan man Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2006 (bewerkt) yo bedankt ik heb hem nog eens geinstaleerd en nu doet die het wel alleen hoe kan ik zorgen dat die langer opneemt wand nu doet die super kort dan kan ik toch geen filmpje maken en de makers van de filmpjes op gtagames.nl die doen het wel heel lang Bewerkt: 6 juli 2006 door gta fan man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.