TubS Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) OK mensen, ik zal even laten zien hoe je een leuke border kunt maken. Ik gebruik hem zelf heel veel:) Open de sig waar je de border omheen wil hebben, ik heb zelf maar even iets gebrushed, maakt eigenlijk niet uit wat:) Ok tijd om te beginnen, wat je doet is je pakt polygonal lasso tool en je maak een border. voor rechte lijnen hou je shift ingedrukt:) ik doe nu dit maar je kunt ook driehoekjes, vierkantjes, halve rondjes, wat je maar wil nu maak je een nieuw layer aan. ctrl + shift + n nu druk je op ctrl + shift + i zodat ie om de sig alles selecteerd en vul het dan in met wit ok druk no op ctrl + d om alles te de-selecteren. druk nu rechtermuisknop op de layer van de border en doe dan deze instellingen drop shadow: zet opacity op 25 ofzo 30 ik doe 25 inner shadow: 20 of 25 ik doe 20 blending options: zelf beetje mee spelen ik laat de instellingen staan stroke: zwart en 1 pixel druk op ok wat je nu moet doen is de opacity van de layer op darken zetten en klaar is kees:) mijn resultaat: Bewerkt: 14 juli 2005 door TubS Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2005 Die bestaat al ... Closed Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts