Timos Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Versie: 7.0, CS, CS2 Maker: Timos Moeilijkheidsgraad: Simple! Neem een plaatje waar je een mooie tekst op wild blenden, ik neem deze: Je tekst moet wit zijn, dan komt het er het mooiste uit. Zet je tekst erop waar je zelf wilt. Ga naar blending options en neem deze settings over en kloot er een beetje mee zodat je je eigen resultaat zult krijgen! DropShadow aan vaste settings. Stroke: 1pixel zwart/wat je zelf mooi vind! Zet nu normal op Overlay in je Layers Pallet: Ik heb dit als uitkomst, ik heb GTAForum wat verplaatst zodat het wat mooier uit zal komen. Dit kan jij natuurlijk ook doen. Je kan Overlay ook nog op: Soft Light zetten, maar ik vind Overlay mooier. Dit is m'n resultaat: Veel succes, vragen en resultaten kan je hieronder laten zien ! Reageren
Death333 Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 (bewerkt) :blink: Sorry ik ben helemaal nieuw met Photoshop en ik wil vragen waar je die blending moet moet aanklikken??? Edit: ik heb het al gevonden Bewerkt: 21 juli 2005 door Death333 Reageren
-Niels- Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 Goede tut. Zo kun je nog veel meer leuke dingen doen met de tekst met die Blending Options. Zelf altijd spelen met die dingen is ook hartstikke leuk. Reageren
Stino Geplaatst: 21 juli 2005 Rapport Geplaatst: 21 juli 2005 Zo kun je bijvoorbeeld ook met syles je text maken, en met filters, zijn zo veel manieren Reageren
The Mafia Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 (bewerkt) Dit is mijn resultaat ! Bewerkt: 3 oktober 2005 door power Reageren
Achille Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 nee Dat is gwn precies hetzelfde plaatje alleen dan met jou naam erop,, LMAO Reageren
The Mafia Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Wat sta jij nou weer te lullen ik heb de tut gevolgd hoor ! Reageren
Froop Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Wat sta jij nou weer te lullen ik heb de tut gevolgd hoor ! Hij bedoelt dat je het plaatje gewoon gepakt hebt en je eigen naam erop hebt gezet. Reageren
The Mafia Geplaatst: 3 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2005 Hij bedoelt dat je het plaatje gewoon gepakt hebt en je eigen naam erop hebt gezet. Ja oké ik begreep het even niet SORRY Reageren
Achille Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 (bewerkt) Dat heet Stelen beetje lomp he zeggen dat je de tut hebt gevolgd.. je hebt niks gedaan alleen je naam erop gezet,, LOMP! In elk geval Copyright schenden Bewerkt: 4 oktober 2005 door Mad Dogg Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Hij bedoelt dat je het plaatje gewoon gepakt hebt en je eigen naam erop hebt gezet. Ja oké ik begreep het even niet SORRY en waarom heb jij trouwens een sig met -niels- erop? dat is ook een lid van dit forum ik ga zometeen die tut proberen... (al kan ik er niks van ) Reageren
The Mafia Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 (bewerkt) Ik ben ook lid op 3 keer nix daar was hij eigelijk voor maar ik gebruik hem hier ook problemen mee ? En ik ben een andere Niels dan die andere ! En Mad Dogg ik was gewoon aan het proberen of het lukt :fy: Bewerkt: 4 oktober 2005 door power Reageren
RTS Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Ik ben ook lid op 3 keer nix daar was hij eigelijk voor maar ik gebruik hem hier ook problemen mee ?En ik ben een andere Niels dan die andere ! En Mad Dogg ik was gewoon aan het proberen of het lukt :fy: En nu stil! Damn........... Ga hier niet dom zitten lullen allemaal............ BACK ON TOPIC Reageren
Scott16 Geplaatst: 4 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2005 Je bent geen mod, ga dat ergens anders zitten spelen. Edit door .Levi.: Deze post slaat ook nergens op.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.