Big-Bear Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Ik zou eigenlijkwe l verder willen gaan met The Future of Vice, we beginnen met een kleine versie, met wat nieuwe modellen, wat nieuwe huizen en wat texture aanpassingen Eerste idee van The Future of Vice The Future of Vice eerste topic Ik wil gewoon hetzelfde gaan doen, alleemn kleiner, ik dagt een paar delen verwijderen, niet groot, daar voor in plaats Future models in zetten, wat nieuwe huizen, en wat texture aanpassingen Ik heb hierbij een team nodig, ik begin met een klein team,je moet kunnen moddellen en texturen Wil je mee doen, post hier Ideen: 1- Nieuwe Stunts met Unique Jumps 2- Nieuwe koop huizen 3- Nieuwe Future moddellen 4- Texture aanpassingen Denk je dat het nix wodt post dat hier ook Reageren
bigG Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 (bewerkt) nogmaals ik zou graag willen moddelen (niet mappen) maar ik heb alleen sketchup. zeg maar of ik mee kan doen via pb. was dit project eigelijk niet van tim? Bewerkt: 16 juli 2005 door marty Reageren
Big-Bear Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 Je mag van mij meedoen, ik zal ze proberen te moddellen, dus gelieve eerst helemaal chekken of je onjects geen bugs heeft Reageren
bigG Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 nogmaals ik maak alleen de ontwerpen dus iemand anders moet ze scalen ed en in vc zetten. ik begin morgen omdat ik het nu druk heb. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 16 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 owke, ik zal ze erin zetten, geliefe wel je model gelijk in een map zetten met de textures, makkelijker om de .txd te maken Reageren
bigG Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Geplaatst: 16 juli 2005 dit is mijn bouwwerk waar ik een half uur mee bezig ben geweest: http://img209.imageshack.us/img209/5710/sc...teltoren4zc.png de mappers moeten mij even toevoegen met msn dan stuur ik hem. was dit project eigelijk niet van tim? Reageren
meetlat Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 ik kan txd'en maar waarom doe je dat nietvoor san andreas ? vice city is verleden tijd Reageren
need my speed Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) ik kan txd'en maar waarom doe je dat nietvoor san andreas ? vice city is verleden tijd SA zal een 'beetje' te groot zijn lijkt mij. Bewerkt: 17 juli 2005 door need my speed Reageren
Wauzie Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Dit maakt toch niet uit? Maar was Tim hier niet mee bezig :huh: , of geef jij jezelf de leiding over zijn mod? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 17 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 (bewerkt) Dit maakt toch niet uit?Maar was Tim hier niet mee bezig , of geef jij jezelf de leiding over zijn mod? Wauzie als je goed mijn topic leest, zie je dat Tim er mee gestopt is, aangezien ik en Tim het smaen wouden gaan doen, maar hij ermee gestopt is, n mij het wel leuk leek om verder te gaan, wil ik verder gaan ik kan txd'en maar waarom doe je dat nietvoor san andreas ? vice city is verleden tijd Van mij mag je gaan texturen, en ik wil men SA nog niet gaan aanpassen, en om daar models in te plaatsen, vind ik veel moeilijker Owke hier een ledelijst 1. Big Bear- Mapping&Modelling 2. Marty - Modelling 3. Meetlat - Texturing&mapping Screens: Hier de screens van de models in het maak progammaScreen 1 made by Marty Screen 2 made by Big Bear Dit project wordt nu geleid door Marty en Big Bear Bewerkt: 17 juli 2005 door Big Bear Reageren
Big-Bear Geplaatst: 17 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 Officiele ideen 1- Alle auto's Blauwe Lampen2- Verchroomde Velgen 3- Een Lightsaber 4- Nieuwe stunts 5- Nieuw Models 6- Nieuwe koophuizen Hiermee beginnen we, als het goed draait, dan zal er een grotere Future of Vice Nog gezocht: Een ervaren modeller, en een ervaren mapper, en wat mensen die kunne texturen Reageren
bigG Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 een screen van mijn winkelcentrum: http://img134.imageshack.us/img134/2227/wi...centrum23ew.png ik weet het er zitten wat overbodige lijnen in maar dit was een screen van 15 minuten geleden en ik heb al wat getextured en overbodige lijnen weggehaald. de oprit gaat naar een derde verdieping die een parkeergarage wordt. de eerste verdieping worden winkels waar je niet in kan (miscien 1 of 2 maar daar denk ik nog over na) en bij de tweede komen eettentjes een restaurants e.d. Reageren
Typhoon Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 wel een goed idee om er mee verder te gaan, de eerste ontwerpen zijn wel goed die van BIg beart dat kunst werk leuk hoor Reageren
Jorge_F Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 een screen van mijn winkelcentrum: http://img134.imageshack.us/img134/2227/wi...centrum23ew.pngik weet het er zitten wat overbodige lijnen in maar dit was een screen van 15 minuten geleden en ik heb al wat getextured en overbodige lijnen weggehaald. de oprit gaat naar een derde verdieping die een parkeergarage wordt. de eerste verdieping worden winkels waar je niet in kan (miscien 1 of 2 maar daar denk ik nog over na) en bij de tweede komen eettentjes een restaurants e.d. Het is duidelijk dat daar bugs in zitten. Voor je je begint te hechten aan SketchUp probeer met 3ds max 7 te werken . Daar zitten geen bugs in, en ja ik weet het. Het zoveelste verhaal over 3sd max 7 maar je kan er echt 10 x meer mee dan met SketchUp en het is bugsvrij . @ Big Bear, Heb je eigenlijk wel toestemming van Tim? Het was tenslotte zijn idee :huh: . Maar wel vet gaaf dat je er verder mee wilt gaan . Reageren
bigG Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) sloppenwijk] rare stunt nog een rare stunt @snorege, kun je een site geven naar de trial van 3dsmax? want met google vind ik allemaal chinese sites? Bewerkt: 18 juli 2005 door marty Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.