Jump to content

DTM Race Driver 3.

Recommended Posts

Geplaatst:

Dit is het topic over DTM Race Driver 3.

Ik heb hier wat informatie voor jullie gevonden en wat foto's.

''In DTM Race Driver 3 kruip je achter het stuur van echte raceauto's - zowel moderne als historische.

Met DTM Race Driver 3 wil Codemasters racegames met aangepaste auto's, straatwagens of fictionele raceauto's naar de prullenbak verwijzen. In DTM Race Driver 3 ga je gewoon achter het stuur zitten van echte raceauto's - zowel moderne als historische - en doe je mee aan ruim 100 individuele kampioenschappen verspreid over 35 verschillende raceklasses. DTM Race Driver 3's carrièredisciplines beslaan GT, Off Road, Touring Cars, Historic, Open Wheel, Rally and Oval en je kunt in en uit elk kampioenschap springen zoals je wilt. Je zult ook zien hoe een bepaald raceautotype zich heeft ontwikkeld door de geschiedenis heen, van de meest technisch geavanceerde moderne auto's tot historische klassiekers, toen een overwinning enkel en alleen te danken was aan de vaardigheden van de coureur. Van de moderne BMW Williams F1 Team auto, tot Damon Hill's kampioenswagen, de FW18, uit de jaren '90, Nelson Piquet's klassieke FW11b uit de jaren '80, de Lotus 49 uit de jaren '60, en zelfs de Mercedes-Benz W25 Silver Arrow uit de jaren '30 zijn van de partij.

Je kunt ook je vaardigheden op de proef stellen in de IndyCar Series-racewagens op Indianapolis. Andere belangrijke internationale racekampioenschappen, inclusief alle echte raceauto's, bevatten het Duitse DTM en Australische V8 Supercars kampioenschappen. Beide zullen het seizoen van 2005 bevatten, compleet met auto set-ups, trainingsessies en kwalificatieraces. DTM Race Driver 3 verschijnt in februari 2006 voor de PlayStation 2, Xbox en pc. Meer on-line-informatie op''

Bron: Diskidee.nl

''Glimmende bolides in DTM Race Driver 3

Codemasters gaat voor de compleetheid bij haar nieuwste racegame DTM Race Driver 3. In totaal kan je meedoen met ruim 100 individuele kampioenschappen verspreid over 35 verschillende raceklasses.

Zo kan je onder meer rijden met een moderne BMW Williams Formule 1 wagen, Nelson Piquet's klassieke FW11b uit de jaren ‘80, the Lotus 49 uit de jaren ’60, en de Mercedes-Benz W25 Silver Arrow uit de jaren ’30. Met de laatste betreedt DTM Race Driver 3 het terrein van Grand Prix Legends, de Papyrus-klassieker uit 1998 en die nog steeds door zeer veel gamers in geupdate vorm gespeeld wordt.

Deze batch screenshots zien er grafisch in ieder geval beduidend beter uit dan de eerste en vooral de weerkaatsing van de zon van de bolides heeft men bij Codemasters goed onder de knie. DTM Race Drive 3 staat gepland voor februari 2006 en komt uit voor de PC, Xbox en Playstation 2. ''

Bron: Planet.nl

165425779881121353451877racedr.jpg

165425879881121353451836racedr.jpg

165426079881121353451746racedr.jpg

165426479881121353565507racedr.jpg

165426579881121353565387racedr.jpg

rd3fw18shot12jf.jpg

Dit spel lijkt me echt heel mooi.

Ik heb DTM Race Driver 2 en die is ook echt heel mooi.

Ik kan niet wachten tot dit spel uit is.

Het word zeker weten een echte Topper in de Race Game's.

Geplaatst:

Ik dacht even dat het voor de 'xbox 360' en 'ps3' was maar nee.

Zelf hou niet van race games, maar ik moet zeggen dat deze zeer prachtig eruit ziet.

Ik had echt niet verwacht dat het ook voor de ps2 is te spelen aangezien de graphics er onwijs mooi uitzien het lijkt net echt.

Alleen als ik naar de wielen kijk vind ik het weer wat minder de auto zelf (race auto) is wel erg mooi.

Hopelijk komen er meer screens van.

Je kunt wel zeggen dat ze het behoorlijk onder de knie hebben.

Erg leuk allemaal!

• 7 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

Um ziet er leuk uit.

Ik ben al lange tijd oppzoek naar een goed race game, denk dat ik het gevonden heb!

Kan er iemand een link geven waar je de volledige car list kan zien.

Laat maar heb de hele car list kunnen zien op de officiele site! spijtig er is geen mini. :D

Bewerkt: door zethe
  • 1 maand later...
Geplaatst: (bewerkt)

het beeldt kwaliteit zie er vet mooi uit zeg en get is opzich een goed spel ik had 1 dat was in die tijd een goeien game

Bewerkt: door zonnet

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...