1_Vinnie_1 Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Hey ik heb een vraagje ik kreeg pas wat punen bij respect erbij en toen kwam erzo te staan dat ik nu 3 gangmembers bij me kon hebben. maar hoe doe ik dat dan ???? want ik zit daar in mn eentje een andere gang uit te moorden (dan moeten die gangmembers van mij bijv. toch in mijn auto kunnen stappen ?) <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 wlk platform heb je?? op de ps2 is het met je wapen op zo'n gangmember richten en dan pijltje omhoog of omlaag... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 Gebruik de Zoekfunctie . Je recruit gang members door op hun te richten en dan op G of H te drukken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jetse Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 tip maak volgende keer eerst even duidelijjk waar je het op speelt. pc= richten + g/h Ps2= richten + pijltje omhoog Xbox= richten+ pijltje omhoog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 als je wilt dat er gangs in je auto gaat moet je ( ik weet alleen van de xbox ) moet je pijltje omlaag doen volgens mij het kan ook omhoog zijn . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2005 als je wilt dat er gangs in je auto gaat moet je ( ik weet alleen van de xbox ) moet je pijltje omlaag doen volgens mij het kan ook omhoog zijn . Dat hoeft volgens mij niet. Je kan gewoon in de auto stappen en elk lid van je gang stapt in je auto (zover mogelijk is). Daar hoef je igg geen knopje voor te gebruiken volgens mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
grote-gta-fan Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2005 weet iemand of er ook voertuigen zijn waarin je meer dan 3 gangmembers kan meenemen? :'D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2005 Ik weet het niet zeker, maar volgens mij kan het wel in de Stretch (Limousine). Dat moet je maar eens proberen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2005 En in LV rijden een aantal prachtige touringcars rond. Daar passen er een hele hoop in....... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[not verified] Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2005 neem een bus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
grote-gta-fan Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2005 ja maar kunnen ze daar ook egt in... want je hebt ook wel van die kleine busjes, maar daar kunnen r ook maar 3 in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cool Hand Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2005 (bewerkt) In een bug kunnen er een hele hoop in, alleen of ze vanuit de ramen kunnen schieten denk ik niet. Dan zouden er 30 man uit hangen. In een Limousine kunnen volgens mij ook maar 3 mensen. Er zijn denk niet echt meer auto's waar meer mensen in kunnen misschien even in de *WALKTROUGH* kijken. <- LET OP: FUNCTIONEERD TIJDELIJK NIET! Koos. Bewerkt: 27 september 2005 door Cool Hand Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
grote-gta-fan Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2005 wat is een bug dan eigelijk? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2005 wat is een bug dan eigelijk? Een bug is een foutje in het spel, bijv. dat er een onizichtbare muur is . Verwar dit alleen niet met EE's, een EE is een verwijzing naar het verleden of een grapje van de makers . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
grote-gta-fan Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 september 2005 In een bug kunnen er een hele hoop in, alleen of ze vanuit de ramen kunnen schieten denk ik niet. Dan zouden er 30 man uit hangen. wat bedoel je hier dan meej Cool Hand?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.