Jump to content

GTA:SA NL!


Hpzone

Recommended Posts

Ik ben begonnen met het maken van een NL mod voor San andreas. Het plan is om zoveel mogelijk dingen uit het spel Nederlands te maken. Ik ben maar eens begonne met Nederlandse ondertitels. In de eerste versie zullen de missies NIET nederlandse ondertitelingen hebben, alleen de basisdingen zoals bijvoorbeeld je cellphone. Zelfs dit is al een flinke klus. Ook ga ik proberen zoveel mogelijk textures te veranderen naar nederlandse.

Hieronder enkele screens en een video'tje. Hier zitten nog eerdig wat fouten in, dus even niet op letten ;)

1nlmod18xa.th.jpg

2nlmod21rp.th.jpg

3nlmod37qw.th.jpg

4nlmod48vs.th.jpg

5nlmod52dg.th.jpg

6nlmod65dt.th.jpg

7nlmod76bb.th.jpg

8nlmod88qy.th.jpg

9nlmod98gf.th.jpg

10nlmod104wy.th.jpg

Video: Filmpje van SA-NL mod (Slechte kwaliteit, sorry ;))

Ik wil graag eerlijke meningen, moet ik hiermee doorgaan, of moet ik het maar laten zoals het is? :)

(Ik hoef geen correcties voor spellingsfouten, die controlleer ik zelf nog wel eens ;))

Bewerkt: door Hpzone
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Hpzone

    17

  • PIETJE!!!!

    7

  • bigG

    2

  • gangstainthahouse

    2

ik vind het erg goed dat je bent begonnen maak um zker verder af

misschien moet je voor sommige dingen gewoon het englese gebruiken en niet alles precies nederlands :lol:

als je klaar bent ga ik um zker downloaden :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

HPzone het is wel vet dat je het initatief neemt om een mod te maken maar er worden al dingen naar het nederlands vertaalt in de mod San GTAGames. Van mij mag je doorgaan hoor alleen ik denk eerder dat mensen San GTA Games downloaden. En trouwens ik zie hier en daar wat foutjes in je tekst.

Link to comment
Delen op andere websites

mijn werk

bekijk daar maar wat, beetje onproffesioneel nog, maar lukt opzich aardig, en dat vertalen doe ik liever niet, heb al een keer heel GTA3 en VC vertaalt, komt me de keel uit:P

maar je laat t maar horen als je hulp nodig hebt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik eerst eens goed aan de slag ga met de textures te veranderen. Tekst zal als één van de laatste dingen aan de beurt komen, omdat het een stuk minder werk is. Zoals ik al eerder zei ga ik bij de eerste versie alleen de basisteksten en extra missies vertalen. In latere versies komt er misschien nog wel meer ;)

Je kan op SA-NL.tk ook altijd even kijken naar eventuele updates, en ik zal proberen elke dag wat nieuws te posten :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik eerst eens goed aan de slag ga met de textures te veranderen. Tekst zal als één van de laatste dingen aan de beurt komen, omdat het een stuk minder werk is. Zoals ik al eerder zei ga ik bij de eerste versie alleen de basisteksten en extra missies vertalen. In latere versies komt er misschien nog wel meer ;)

Je kan op SA-NL.tk ook altijd even kijken naar eventuele updates, en ik zal proberen elke dag wat nieuws te posten :)

echt vet!!!! hoef k nie meer goed te luistere wat die gasten zeggen kan k gewoon de vertaling lezen echt super B) B)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...