Jump to content

Eminem Stopt Niet!

Recommended Posts

Geplaatst:

Eminem Stopt Niet:

Eminem heeft gisteren tijdens een concert geroepen dat hij helemaal niet gaat stoppen met rappen. "Wie van jullie leest de roddelbladen? Er wordt namelijk crazy shit verzonnen over mij," zo verklaarde Em tegenover zijn publiek. De rapper maakte duidelijk dat er wel heel wat moest gaan gebeuren voordat hij afscheid neemt van rappen. "Ik met pensioen? Ja, misschien als de maan wordt opgeblazen!" De rapper trakteerde zijn publiek na deze uitspraken, die met luid gejuich werden ontvangen, op een mooningshow. Em deed er zelfs een schepje bovenop door de geruchten niet alleen te ontkrachten, maar zelfs aan te kondigen dat er een nieuw alter ego zit aan te komen. De keuze voor de nieuwe stagenaam is op 'rainman' gevallen. Ook collegarapper P. Diddy is op zoek naar een nieuw alter ego. In de scene wordt kritisch gereageerd op de voorgenomen nieuwe naamverandering van de Bad Boy For Life. Diddy heeft echter een simpele verklaring voor zijn besluit; "Ik verander mijn naam omdat ik in de positie ben om dat te doen."

Bron: www.juize.fm

Geplaatst:

Yes!!!!!! ik ben vette fan van eminem en ik vond het jammer toen ik het hoorde op de radio :( . Maar nu ben ik blij :):):)

Geplaatst:
Yes!!!!!! ik ben vette fan van eminem en ik vond het jammer toen ik het hoorde op de radio :( . Maar nu ben ik blij :):):)

Ja, ik dus ook hé :lol:

Gelukkig dat'ie niet stopt... :):)

Geplaatst:

Eminem Stopt

In dit topic kon je natuurlijk ook verder gaan, daar was het al verteld.

Ook een nieuwtje:

Er kom misschien een nieuw album genaamd "The Funeral", daar vermoord hij al zijn ouder alter ego's en komt terug met een nieuwe.

Er zullen 4 tracks met dezelfde naam komen, The funeral met Bizarre, die gaat over Slim Shady, The Funeral met Dr Dre, die gaat over Marshall MAthers, The funeral met Obie Trice, en die gaat over Eminem.

Rain Man was volgens mij een grapje, er komt een hele nieuwe naam.

Dit las ik ook een messageboard van een niet eminem fan, ik geef hem groot gelijk.

Why are peope saying The Funeral is just an easy way for him to make money. If anything, it's creating a massive challenge for himself.

By killing off each persona, he will have to come up with an entirely new "persona" (rap style). This new persona will have to live up to massive pre-release hype and expectations or be doomed to being labeled as "Just like the old Eminem".

While I've never bought any of his albums or liked any of his songs, I think this is a very courageous move. There's not very many artists who would risk completely re-inventing themselves and the ones that do it are usually motivated by desperation for greater fame. Eminem is already top of the food chain and I think he recognized the fact that his style was becoming too predictable. Congrats to him, if he pulls it off."

I have to say I agree, If he pulls it off - and I have no doubt he will, that will be another milestone in the history of hip-hop.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...