peter-de-gekste Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 hallo mensen..ik wil graag een Slamvan..ik heb al bij de walktrough gekeken waar hij staat maar daar staat hij dus nooit bij mij..weten jullie waar ik hem kan halen..of waar hij vaak rondrijd? Reageren
Jowx Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 (bewerkt) hallo mensen..ik wil graag een Slamvan..ik heb al bij de walktrough gekeken waar hij staat maar daar staat hij dus nooit bij mij..weten jullie waar ik hem kan halen..of waar hij vaak rondrijd? bij het rode puntje rechts bovenin rijden er bij mij veel *map* jowx Bewerkt: 23 juli 2005 door jowx Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 23 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 hallo mensen..ik wil graag een Slamvan..ik heb al bij de walktrough gekeken waar hij staat maar daar staat hij dus nooit bij mij..weten jullie waar ik hem kan halen..of waar hij vaak rondrijd? bij het rode puntje rechts bovenin rijden er bij mij veel *map* jowx ???dit zijn de locaties van de vriendinnen :huh: Reageren
Jowx Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 hallo mensen..ik wil graag een Slamvan..ik heb al bij de walktrough gekeken waar hij staat maar daar staat hij dus nooit bij mij..weten jullie waar ik hem kan halen..of waar hij vaak rondrijd? bij het rode puntje rechts bovenin rijden er bij mij veel *map* jowx ???dit zijn de locaties van de vriendinnen :huh: dus? bij dat rode stipje rechts bovenin rijden er bij mij veel. de rest van de puntjes moet je niet op letten jowx Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 23 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 hallo mensen..ik wil graag een Slamvan..ik heb al bij de walktrough gekeken waar hij staat maar daar staat hij dus nooit bij mij..weten jullie waar ik hem kan halen..of waar hij vaak rondrijd? bij het rode puntje rechts bovenin rijden er bij mij veel *map* jowx ???dit zijn de locaties van de vriendinnen :huh: dus? bij dat rode stipje rechts bovenin rijden er bij mij veel. de rest van de puntjes moet je niet op letten jowx mnaar ik ben nog maa rik LS..waar rijden er daar veel?? Reageren
bigG Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 ???dit zijn de locaties van de vriendinnen :huh: Ja, maar hij wil daarmee aangeven dat bij het rode puntje bij prickel pine in het noorden van lv er veel rijden. Reageren
hanff Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 hallo mensen..ik wil graag een Slamvan..ik heb al bij de walktrough gekeken waar hij staat maar daar staat hij dus nooit bij mij..weten jullie waar ik hem kan halen..of waar hij vaak rondrijd? bij het rode puntje rechts bovenin rijden er bij mij veel *map* jowx ???dit zijn de locaties van de vriendinnen :huh: dus? bij dat rode stipje rechts bovenin rijden er bij mij veel. de rest van de puntjes moet je niet op letten jowx mnaar ik ben nog maa rik LS..waar rijden er daar veel?? Daar zijn eigenlijk niet echt gebieden voor, je ziet ze af en toe wel rijden waar die hoge flats zijn, gewoon geduld hebben en dan zie je op een goede dag wel een. Je kunt ze wel vet gaaf tunen die Slamvan, met wheelcovers die je bij geen enkele andere auto ziet. Succes in elk geval met je zoektocht. Reageren
barry Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 (bewerkt) Neem even de tijd om in de Sanandreas FAQ te kijken hij staat er dus wel Klik hier Bewerkt: 23 juli 2005 door barry Reageren
Silverwing Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 Er is alleen maar een vaste plek van de Slamvan als je met de Import/Export bezig bent. Als je het nog niet kan doen of al gedaan hebt kan je hem daar niet meer vinden. Klik hier voor de locatie. Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 23 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 Er is alleen maar een vaste plek van de Slamvan als je met de Import/Export bezig bent.Als je het nog niet kan doen of al gedaan hebt kan je hem daar niet meer vinden. Klik hier voor de locatie. maar wanneer vind t spel dan dat je daar mee bezig bent??..en waar kan ik hem dan anders vinden??..waar er veel rijden ofzoo? Reageren
Kraay Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Geplaatst: 23 juli 2005 maar wanneer vind t spel dan dat je daar mee bezig bent??..en waar kan ik hem dan anders vinden??..waar er veel rijden ofzoo? Als je in SF bent en wangcars hebt gekocht en wat missie's hebt gedaan...Dat kun jij dus nog niet... en nou moet je gewoon zoeken op de weg...verders is ie nergens te vinden . Reageren
Caltson Geplaatst: 24 juli 2005 Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 hallo mensen..ik wil graag een Slamvan..ik heb al bij de walktrough gekeken waar hij staat maar daar staat hij dus nooit bij mij..weten jullie waar ik hem kan halen..of waar hij vaak rondrijd? In Lv rijden bijna alle auto's rond(in de desert countryside wagens) en in LV zelf alle wagens(buiten die van de countryside B) ) Reageren
ariejanus Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 Je moet savonds mnaar Las Venturas gaan Reageren
killerfist Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 hij rijd in ls sf en lv Reageren
Dri3s Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2005 hij rijd in ls sf en lv Nu weet ik precies waar ik moet zoeken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.