Jump to content

Sidebar

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo iedereen,

Ik was wat aan het surfen en opeens kwam ik een site tegen met een programma waarmee je een sitebar kon installeren op je computer. Dit leek me wel interessant. Dus heb ik hem geïstalleerd.

Hij bevalt me zeer goed. Er zitten veel functies in:

• Newsroom
  • Calendar
  • Tasks
  • Inbox
  • Notes
  • Performance
  • Mail Checker
  • Clock
  • Messenger, Miranda IM and ICQ
  • Media Player
  • WinAmp
  • Volume Control
  • Toolbar
  • Weather
  • Search Bar
  • Stock
  • Slideshow

Ook kan je eigen skins erop zetten.

Je kan hem hier downloaden.

Screenshot vind je hier.

Bij mij ziet de sitebar er zo uit. (Ik heb het meeste eruit gesloopt omdat ik het toch niet gebruik. :puh: Ook ben ik nog niet zo tevreden over de skin. Ik ga er denk ik zelf een maken. (als is windows vista er niet opzet.) Meer deze paste gewoon het beste bij mijn huidige theme ;)

[Klik voor een screen]

Geplaatst:

Zit er goed uit. Zal ff kijken of ik hem ga downloaden.

Kan je je START knop wel gewoon beneden weer terugzetten?

Geplaatst:

Eclipse, in je screen is reclame te zien voor een GTA site. En ook weten alle Moderators (-) dat er een sub-forum is voor Moderators (+). Wel een goede Sidebar inderdaad. :mellow:

Geplaatst:
Mooi!

Ik gebruik hem wel.

Kun je weten hoe laat het is enz.

Ja , echt handig Eclipse. :behappy:

Dat kan je standaard ook al ;)

Geplaatst:

waar dan Mrkookie :?

Edit: zie het al..zal het wel ff weghalen...Het staat iig niet midden op het beeld dus zo erg is het nu ook weer niet. :duh:

Edit: Ik heb de screen aangepast + nog een nieuwe screen gemaakt van mijn nieuwe sitebar. Mooiere skin gegeven +beetje lichter gemaakt zodat hij beter bij m'n theme past

[Plaatje]

Geplaatst:

Handig, maar hij beviel mij niet maar er zit geen unninstal bij :bonk: . Wat nu? (Als ik de map wil verwijderen kan hij een of ander bestandje niet verwijderen. :angry:

Geplaatst:

Staat hij ook niet bij Cofugratie scherm > Software?

Staat hij ook niet bij Start --> ??

Staat hij niet in de mappen zelf?

Als dat niet is dan kijk je of hij tussen de processen staat. Als hij er tussen staat sluit je het af en kan je de map verwijderen.

Als hij daar niet tussen staat dan start je windows in de veilige modus en verwijder je de map zonder problemen. ;)

Geplaatst:

dat is bij iedere pc verschillend. Je moet kijken als je pc opstart naar een van de 1e schermen die dan te zien zijn. Daar staat meestal weer je moet drukken om hem op te starten via de veilige modus.

Geplaatst:

Meestal zijn de standard knoppen F8 of Del of Shift of meestal F1 voor veilige modus en task manager is ook erg handig :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...