bigG Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 Voertuigen die er gespanned zijn: Hunter Rhino Patriot Virgo (omdat niemand die kan vinden met sunshine auto's) PCJ600 Taxi (voor de taxi missie's Police Infernus BF Injection wapens die er gespanned zijn: Katana Camera Sniper Rifle Mini Gun M4 Traangas (dus de gene die NIET in de pcversie zat) Spaz Shotgun MP5 pickups: Health Bodyarmor Bribe (6x) wat vinden jullie hiervan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 Het is een leuke mod, erg handig voor beginners . Mijn complimenten Marty Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 1 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 Het is een leuke mod, erg handig voor beginners .Mijn complimenten Marty Bedankt, als er veel leuke reacties komen ga ik even een readme maken en hem insturen. Ook ga ik nog andere dingen doen met de main.scm maar ik weet nog neit wat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerfist Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 HAHA dat is handig goed gedaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 damn, ziet wel uitstekende hotel uit misschien zou het heel erg handiger om zo bij elk huizen oja zeker erg handig als die in gta sa ook zou bevatten :'D :'D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 Wil je de link geven zodat ik hem kan downlaoden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 1 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 (bewerkt) Wil je de link geven zodat ik hem kan downlaoden? Ik ga nog even een readme maken en dan stuur ik hem op naar gtagames dus daar zal (als hij er door komt) er wel een der deze dagen verschijnen. edit: ik heb hem ingestuurd. Bewerkt: 1 augustus 2005 door marty Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 Leuke mod. Deze kan je ook in de gtagames ddb zetten als hij af is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jozz Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 cool.mooie mod.maar kun je wel een camera gebruiken in vc? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 cool.mooie mod.maar kun je wel een camera gebruiken in vc? jep zeker wel want in een missie van gta vice city moest jij Candy suxxx volgen naar een hotel en dan fotograveren vanop ander gebouw als jij dat nog weeet, dus kan dat ook gebruiken lijkt me wel heel erg handig omdat gta sa dat ook heeft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 1 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2005 cool.mooie mod.maar kun je wel een camera gebruiken in vc? jep zeker wel want in een missie van gta vice city moest jij Candy suxxx volgen naar een hotel en dan fotograveren vanop ander gebouw als jij dat nog weeet, dus kan dat ook gebruiken lijkt me wel heel erg handig omdat gta sa dat ook heeft Je hebt alleen niet in VC dat de foto's die je ermee maakt worden opgeslagen in je User Files zoals in San Andreas. Je hebt er niet zoveel aan maar het is wel leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2005 Hij werkt niet! Ik heb alles gedaan wat i de Readne sotnd, nieuw game gestart maar er staat alleen maar een Oceanic bij m'n huis? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 2 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2005 (bewerkt) Leuke mod. Deze kan je ook in de gtagames ddb zetten als hij af is. http://www.gtagames.nl/home/download.php?view.332 @need my speed, ik heb in de readme een fout gemaakt want je moet er moet rechts op klikken en dan ''extract to specivied folder'' kiezen en dan de map kiezen. Heb je ook een melding gekregen dat er al een bestand is met die naam in de map en dat hij vraagt of hij hem wilt overschrijven? Hebben jullie nog ideetjes wat ik nu zal doen? Ik ga in ieder geval nog wat met de villa van ricardo diaz doen. Bewerkt: 2 augustus 2005 door marty Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2005 (bewerkt) Nee, die melding heb ik niet gekregen??? Hier wat leuke dingen voor bij Ricardo Diaz z'n villa: Voertuigen: Cheetah PCJ 600 Infernus Banshee Hunter op het heli platform i.p.v. Maverick Seasparrow op de plaats waar je hem met 80 Hidden Packages hebt Sanchez Wapens: Traangas Camera Kettingzaag Minigun M60 M4 Uzi (die je bij de Ammu-Nation kan kopen bij de Pole Position Club) SPAZ Shtogun Sniper Pickups: Armor Health Bribe (6 keer) Adrealine pil En nog 100 Hidden Packages verplaatsen naar Diaz z'n villa i.p.v. overal in Vice City Bewerkt: 2 augustus 2005 door need my speed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wauzie Geplaatst: 2 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2005 Leuke mod Marty , handig voor beginners Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.