shinchan Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Ik heb die g-unit paintjob gedownload en geinstal, maar ik kan geen slamvan vinden . Dus weet iemand waar hij ongeveer rijd en naar welke garage je toe moet als je die slamvan hebt. Reageren
Flame^ Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 (bewerkt) Ik heb die g-unit paintjob gedownload en geinstal, maar ik kan geen slamvan vinden . Dus weet iemand waar hij ongeveer rijd en naar welke garage je toe moet als je die slamvan hebt. Hier staat hij als je hem voor de export nodig hebt . De Slamvan rijd vaak rond in de buurt van Millies huis. In het centrum van LS kan je hem ook nog wel is zien/vinden. Bewerkt: 5 augustus 2005 door Big Smoke Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Hij rijd overal eigenlijk. Gisteren zag ik er 1 midden in San fiero rijden. In Los Santos zie ik ze ook van en in Las Venturas ook. Alleen op het platteland zie ik ze nooit. Bij de dorpjes enz. Reageren
Freestyle Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Wat bedoelt hij met G-Unit paintjob? Reageren
.Maze. Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 (bewerkt) Er is vast een Mod dat je een G-unit paintjob kan laten doen, dus op je auto g-unit laten spuiten, denk ik hij is Hier te vinden. Bewerkt: 5 augustus 2005 door BoterBal Reageren
shinchan Geplaatst: 5 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Het is gelukt :'D . Nu heb ik nog een vraagje kan ik auto's van vice city ook in san andreas zetten, zo ja hoe dan? Reageren
Flame^ Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Voor die vraag kan je het beste in het Modding Forum zijn. Daar zullen waarschijnlijk meer mensen het antwoord weten . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.