unreal Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 (bewerkt) heb een gta strip ondenkt vind het best wel grappig maar wouy het tog ff posten hier komt de strip :'D veel lees plezier vertel ook wat je er van vond:P Bewerkt: 5 augustus 2005 door gtawilco Reageren
need my speed Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Echt jongen, ik heb me dood gelachen! Reageren
maarte41 Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 De beste strip die ik ooit heb gelezen. Reageren
unreal Geplaatst: 5 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 zelf vind ik de stukken ik moet schijten man niet normaal wel graapig en dit eey bassie nieuw werk? waar is adriaaaantjuh in je buik zo te zien ik sgiet je kapot helemaal shit clown:D welke teksten of zinnen vinden jullie leuk Reageren
need my speed Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Ik van Bassie van het neiuwe werk, ga je ook een vervolg maken? Reageren
unreal Geplaatst: 5 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 ik niet maar een vriend van me wel denk hij maakt een vervolg van wie er noun gebeld had hij is er al mee bezig maar je vonbd hem dus wel okeey ? Reageren
NickDrake Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 goeie strip maar eeuuuh je reageert op elk bericht er bestaat zoiets als -edit- Reageren
Spacecraft Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Allemamaggies.. Ik had deze strip nog niet eerder gezien en het is inderdaad een hele leuke.. Reageren
Dri3s Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Ik heb hem ook nog nooit gezien, waar heb je hem gevonden? Reageren
Little Mister Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Rofl copter , ik vind hem echt grappig, vooral met Bassie :'D Reageren
Pimp_Killer Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 leuke strip keep up the good work Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Ik vind het wel een leuk stripje. Ook dat Jan-Peter Balkenende erin zit. En Bassie. Van mij mogen er wel meer van deze stripje's komen. Reageren
Ewoud Geplaatst: 6 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 Erg leuk maar hij staat verkeerd. Moved to media. Reageren
unreal Geplaatst: 6 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2005 ik hem op www.kaboem.nl gevondendaar ben ik ook lid van dus kreeg ik hem naar me toe gestuurd:P Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.