Jump to content

auto voor inbreken

Recommended Posts

Geplaatst:

heej mensen ik heb een vraag als je de missie hebt gehad dat je in moet breken en van die dozen in de bus moet smijten....waar staat dan die bus...? dan kan je tog ergens anders in breken?

Geplaatst: (bewerkt)

Kijk is hier.. ;)

Ja, je kan doen ook ergens anders inbreken. Je moet tussen 20:00 en 6:00 De Boxville pakken en de missie starten. Rij dan naar een huis toe waar een geel pijtlje in staat. De rest wijst zichzelf wel denk ik ;) .

Edit: @ Jowx :D

Bewerkt: door Big Smoke
Geplaatst: (bewerkt)
heej mensen ik heb een vraag als je de missie hebt gehad dat je in moet breken en van die dozen in de bus moet smijten....waar staat dan die bus...? dan kan je tog ergens anders in breken?

die staat aan de overkant van de gym in los santos(west zijde), je kan vanaf 20:00 met inbreken beginnen in huizen met een gele pijl ervoor.

ik hoop dat je er wat aan hebt!

jowx :cya:

Edit: of je kijkt natuurlijk op de kaart van Big Smoke die weer sneller dan mij was _O_

Bewerkt: door jowx
Geplaatst:

nog een vraagje over die inbraken:

ik vind de bus wel om de inbraken te doen, maar de huizen waar ik kan inbreken vind ik niet...

is dit alleen in een bepaalde wijk ofzo?

greetz

Geplaatst:

Volgens mij word het niet aangegeven op de radar, maar ik kan je verzekeren dat je in The Hood die huizen daar in de omtrek wel kan inbreken. ;)

Geplaatst:

Daar heb je dus niet echt veel aan. :td:

Wat zijn 'heel veel huizen'? waar staan die?

TIP: Die huizen rond the hood zijn lekker ;).

Geplaatst:
ik wordt altijd gepakt door die ene bende met wie je ruzie hebt :?

Ga eens in een andere buurt inbreken, of desnoods in een andere stad. Ook in SF en LV kun je inbreken hoor ;)

Geplaatst:

kheb nog nooit gedaan ---> verdient da veel want kzen geen cheater en heb vaak nooit veel geld, dus als het veel verdient kan ik wel eens doen :D.

grtz.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...