Jump to content

[WIP] Future of Vice

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Oke, mensen het staat nu vast, we hebben nu het echte idee.

We gaan VC strippen, we maken een nieuw eiland, waarbij we nog oude gebouwen van Vice City gebruiken, dit is dan het enige eiland van Vice City

Het staat nu ook vast dat Fun Islands en Future of Vice samen gaan, zie de screens in de bijlage file

leiders

- Tim : Modeller, Mapper

- Big Bear : Modeller, Mapper

- Marty : Modeller, Mapper, SCM-en

Leden

- Blaster : Modeller, Mapper, SCM-en

- Ice Cold Killa : Textuurder

Eiland Modeller

-Bradley H: Eiland Modeller

Kaart

eilandtfov0ay.png

Legenda

bruin= achterbuurt

geel= strand

blauw= winkels en horeca

paars=centrum

oranje=industrie

groen=natuur

donkergroen= villa buurt

Gezocht

Wij zoeken nog een paar goede modellers, mappers, en scripters.

Wil je mee doen meld je dan hier aan

Voorwaarden

De voorwaarden voor een modeller zijn, dat je egt met 3ds max 7 moet werken, ik neem geen sketchup modellers aan, dus onze marty is de enige sketchup modeller

Bewerkt: door Big Bear
  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Big-Bear

13

• bigG

7

• Bradley H.

2

• kees1991

2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Marty wie heeft dat gesegd, ik heb gesegd, we hebben geen sketchup modellers nodig! we hebben een uitzondering gemaakt voor jou, omdat jij er goed mee overweg kan, ikga niet voor veel mensen een uitzondering gemaakt, en dan heb ik nog geen eens creaties gesien, dus eerst wil een screen van zijn creatie zien

Geplaatst:
Marty wie heeft dat gesegd, ik heb gesegd, we hebben geen sketchup modellers nodig! we hebben een uitzondering gemaakt voor jou, omdat jij er goed mee overweg kan, ikga niet voor veel mensen een uitzondering gemaakt, en dan heb ik nog geen eens creaties gesien, dus eerst wil een screen van zijn creatie zien

Maakt dat wat uit dan ?, hoe beter je overweg kan met sketchup hoe meer bugs erinzitten, ik neem immer aan dat er dan meer "details" inzitten, bugs zitten immers altijd in sketchup.

Waarom hebben jullie trouwens 2 dezelfde topics :bonk: ?

Geplaatst:

Nou omdat we in het ene topic een ander idee hadden, en als ik het daar in ging posten werd het onoverzichtigleijk

Geplaatst:
Marty wie heeft dat gesegd, ik heb gesegd, we hebben geen sketchup modellers nodig!

Dat heb je gezegt nadat hij is aangenomen.

Geplaatst:

jo ik kan best wel goet met moo mapper oferweg. ik kan best wel mooie gebouwen maken weet nu ff niet hoe ik daar een platje van kan laaten sien. das wel balen miskien wil iemand dat ff vertelen dan kan k wat laaten sien ik heb 3ds max 7 ook dus... en ik wil heeeeeel graag mee doen

shiny.gif yep.gif

aleen dat 3d max 7 snap ik nog niet echt goet

Ik heb deze post ff geedit, sketchup modellers hebben we niet egt nodig, het zou handig zijn als je kunt mappen voor ons hou dit topic in de gaten

Bewerkt: door Big Bear

ik wil graag mee doen ik kan goet met moo mapper en met sketchup werken

ik kan geen platjes van sketchup laten sien want k weet niet hoe k dat hier moet laten sien wil iemant dat ff uitlegen dan kan k t laaten sien :)

k heb ook 3d max 7 aleen dat snap ik ook nog niet egt want heb ik nog niet so heel lang

Bewerkt: door kees1991
Geplaatst:
Grappige vorm van dat eiland, word het zo of word het iets ronder, het lijkt een beetje op Starwars-risk :D.

Aangezien ik het eiland voor hun regel gaat het er iets ander suit zien :D

Hier alvast een screen van het eiland, voor de mensen die vroeg opstaan.

Het eiland is nu ongeveer 60 % af :D

Ik hoop dat jullie het mooi vinden :engel:

Morgen meer screens, ik ga nu maar fff een dutje doen , het is al 2:12 uur :cya:

post-60-1123805566.jpg

Geplaatst:

bradley, ik vind het heel mooi, maar het is wel verschillend als met de vrom van het eiland op de kaart, je mag gerust ronden afhoeken, maar het moet nie al te verschillend worden, dat de achthoeken aan de uiteinden een andere vorm krijgen is niet zo erg, maar je moet er wel het eiland van de kaart op zien

Geplaatst:

Mensen, de 1e screen van t eiland gaat niet door, er zaten te veel bugs in, maar we hebben wel een goed stunt eiland

Stunteiland:

post-60-1123937136.png

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...