Jump to content

50 Cent dropt videoclip 'Piggy Bank'

Recommended Posts

Geplaatst:

Eerder deze week werd al bekend gemaakt dat 50 een heruitgave van 'The Massacre' gaat droppen met daarbij een DVD met voor alle 21 tracks een eigen videoclip. 50 heeft als voorloper alvast de videoclip van 'Piggy Bank' op een videomixtape laten uitlekken. De geanimeerde clip is een keiharde visuele diss richting Fat Joe, Jadakiss, The Game, Cassidy en NAS. De clip begint met drie jongen die over 'Beaver Street' lopen en in de etalage van een winkel de hoes van een videogame genaamd 'Rapper Knockout' zien. In de game speelt 50 de koning van de boksring en slaat hij zowel Fat Joe als Jadakiss knockout. Fat Joe is in eerste instantie zelfs te bang om de ring te betreden.

The Game wordt in de clip afgebeeld als 'Mr. Potato Head' en draagt een hoofdband met daarop 'Wanksta'. Fiddy heeft ook Cassidy een rol in zijn dissclip toebedeeld. Cass draagt in de video een roze hoodie met daarop de tekst 'I'm A Hustler'. Als hij trots over straat loopt, wordt hij door twee kinderen in zijn maag gestompt. Een ander kind in de clip draagt een supermanoutfit waarop in plaats van de welbekende 'S' NAS geschreven staat. Het kind rent achter een wagen met 'milkshakes' aan en valt plat op zijn bek als hij op de wagen wil springen. Fiddy zet zijn disstrack met deze videoclip behoorlijk wat kracht bij. De heruitgave van 'The Massacre' wordt op 6 september in de winkels verwacht.

Bron: Www.Juize.Fm

-------------

DaddyPimp

Geplaatst:

Ik heb de clip op mijn computer, zeker een leuke clip ja.

Maar waarom nou door middel van een video, spit een harde diss naar Game ofzo, dit is opzich wel een beetje "pussy"..

Geplaatst:

acjah wat moet ik hier van zeggen wel leuk deuntje maar niet egt een diss.

ik zou zeggen leer van game en diss iets beters terug. maarja ik heb niets tegen het liedje maar volgens my voelen die kerles zich hier niet echt door aangesproken. mlaat tony yayo maar spreken met zyn cd

Thoughts of a Predicate Felon _O_

Geplaatst:

Ja, die clip ken ik ook, die is lache :puh:.

@Slimm Volgens mij doet the Game, iedereen het gewoon net zo hard weer terug.. :{

Geplaatst:
Ik heb de clip op mijn computer, zeker een leuke clip ja.

Maar waarom nou door middel van een video, spit een harde diss naar Game ofzo, dit is opzich wel een beetje "pussy"..

Er wordt wel gedist in het 'liedje zelf'

Zoek de songtekst maar eens op :'D

Dan zul je zien wie hij allemaal afmaakt! :puh:

-------------

DaddyPimp

Geplaatst:
inderdaad daddypimp, dit was toch tegen Suge? :?

Bedoel je een Diss tegen Suge Knight?

Volgens mij niet...

Geplaatst:

Nee niet tegen Suge, hij disst wel een paar bekende in het lied zoals Fat Joe en Nas..

Er wordt wel gedist in het 'liedje zelf'

Dat weet ik, maar niet tegen The Game, ik bedoel dat hij een nieuw lied moet opnemen tegen The game..

Ik las gister wel een interresant Interview met fifty, hij brengt geen diss uit naar Game maar laat hem zichzelf vernietigen, ik ben benieuwd :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...