Jump to content

Home-made map screens


need my speed

Recommended Posts

Maar willen jullie mijn easter egg (s) weten? ik ben benieuwd naar die van lantyz trouwens. Mijn eerste hokje is klaar, het Zaibatsu stort bedrijf is klaar, ik heb een nieuw huis, een stukje park en een pad waar op mensen kunnen lopen, voorderest zal je geen mensen in het Zaibatsu bedrijf zien. Je ziet ook duidelijk waar het stort bedrijf op houd door de kratten muur....Op dit plaatje kan je mijn easter egg zijn en tevens het complete Zaibatsu stort bedrijf.

mappingisleuk7wh.th.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 202
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • need my speed

    35

  • maarte41

    29

  • Lantyz

    26

  • danielc

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sorry voor deze dubbel post maar anders valt het niet op (en ga nu niet zeggen dat mag niet want bijvoorbeeld Wauzie in het GTI forum met z'n militairen eiland doet het ook. :'D

De Zaibatsu stort plaats is klaar, je ziet de haven met het opvang gebouw, een parkeerplaats om de kratten te vervoeren (op die weg rijd niks hoor). De uitrit van de parkeerplaats komt op een weg waar wel auto's rijden. Tevens zie je een voetpad waar mensen op lopen, voorderest lopen er geen mensen.

mappingingta25ln.th.gif

En de weg waar auto's op rijden:

mapf5st.th.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Tevens zie je een voetpad waar mensen op lopen, voorderest lopen er geen mensen.

mappingingta25ln.th.gif

En de weg waar auto's op rijden:

mapf5st.th.gif

Fijn te zien dat er meer GTA2 modders zijn, alleen verbaas ik me een beetje over het feit dat je screens kleurloos (???) zijn, ik zie in ieder geval geen kleur. :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie blauw, wit, bruin, grijs, zwart enz....Dus het ligt aan je monitor, vandaag ga ik misschien beginnen aan het Z-Hood House, ook wel bekend als het Zaibatsu hoofdkwartier. Dit hoofdkwartier komt tegenover de weg denk ik. Meer volgt. :'D

Link to comment
Delen op andere websites

u heb ik 2 dingen in m'n hoofd, of het witte gebouw op de screen word het Zaibatsu hofdkwartier of het witte gebouw word beveiliging en daar achter komt het hoofdkwartier waar je in kan!

mapping7qr.th.gif

pingmap4lx.th.gif

Sorry voor de dubbel post he. :'D

Link to comment
Delen op andere websites

Goed idee! Ik heb besloten dat ik een heel groot hoofdkwartier ga bouwen en dat er een tuin bij komt en al dat soort spul, en je kan ook in het gebouw! Ik ga er nu aan beginnen, vinden jullie het trouwens mooi worden voor m'n eerste mod?

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, het nieuwe gebouw is het Zaibatsu hoofdkwartier!

pam12yr.th.gif

Eerst moet je door de tunnel, dan kom je in een open ruimte en dan kom je weer in een tunnel, alleen daar loopt het dood, in de tunnel zal waarschijnlijk een wapen liggen.

pam29hn.th.gif

Dit is de tuin:

pam35po.th.gif

De Z naast het Zaibatsu hoofdkwartier, zie je?

pam47ec.th.gif

Dat was het weer. :'D

Link to comment
Delen op andere websites

Nog 2 normale gebouwen bij de bars en clubs:

versiemapping10qb.th.gif

En een trap zodat je op het dak van het Zaibatsu hoofdkwartier kan, op de trap zie je mensen rond lopen dus als je politie achter je aan hebt ben je er niet veilig!

versiemapping22ja.th.gif

Waarom er geen steun palen onder het pad staan? GTA2 speelt zich af in de toekomst! :'D

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik edit heeft het 2 nadelen:

1. Er passen maar 10 plaatjes in je post

2. Het valt niet op

En kijk ook even rond in het GTI Forum, daar posten ze toch ook dubbel om iets te showen? Waarom zou ik dat dan niet mogen en Wauzie wel, zelfs Bradley doet het en die is toch echt SL net zo als ik. Lantyz heeft trouwens de eerste 5 posts zelf hier heen gesplitst dus. :'D

Link to comment
Delen op andere websites

Het is weer zo ver, tevens ook een verhaal:

Na een paar jaar in vrede met de Zaibatsu te hebben geleefd komt er een wereld ramp, heel de stad word vernietigd door een geweldige storm...De opslag plaats blijft gespaard, maar het lab, dat naast de haven ligt, is overstroomt:

mappping18xo.th.gif

De Zaibatsu heeft een tussen muur gebouwd in het lab maar er was al heel veel schade:

mappping26bk.th.gif

Tevens is alles vernietigd en lopen overal mensen. De Zaibatsu heeft het brandweer station kunnen herstellen maar moest wel wegen in de lucht gaan bouwen uit voor zorg:

mappping38zj.th.gif

En de andere gangs nemen nu zo langzamer hand de Zaibatsu over....Ga je voor de Zaibatsu de 2 andere gangs bestrijden, of help je de gangs liever zelf, het is jouw keuze....

En hier kan je het brandweer logo zien:

mappping42zh.th.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...