Big-Bear Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Stel hier al je vragen over 3ds max, dit wordt dan makkleijker dan verschillende topics OKe hier mijn 1e vraag: IK wil een stad maken, maar om polygons te verminderen, wil ik ze in delen maken, maar om alles te passen, en beginnen maken, dus dan heb ik het 1e deel nodig voor het 2e deel, maar als het 2e deel dan af is, hoe krijg ik het dan opgeslagen zonder het 1e deel? Reageren
burpicane Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 je kan van deel 1 een groep maken en van deel 2... enzo dat houd het overzichtelijk Reageren
Big-Bear Geplaatst: 14 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Ik bedoel het zo, Ik heb nu deel 1 van mijn stadje gemaakt, maar om poly's te minderen, maak ik het in delen, dus ik wil bij deel 1 gaan bouwen, maar zonder dat het 1 geheel object wordt, en dan wil ik op het eind deel 1 eruit halen, en deel 2 saven, en dan zo dat ik beide delen nog heb dus niet alleen deel 2 Reageren
Wauzie Geplaatst: 14 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2005 Dit kan je doen door de functie Detach te gebruiken. Met detach kan je vlakken van een object loskoppelen en er een nieuw object van maken, zo kun je je object in 2en splitsen. Om detach te gebruiken ga je naar Edital Poly en scrol je omlaag in het lijstje. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 (bewerkt) oke, nu mijn 2e vraag, je ziet hieronder een plaatje, met een vakje, dat gedeelte wi ik zchuin af laten lopen, zodat je erop kan rijden, hoe doe ik dat? Bewerkt: 15 augustus 2005 door Big Bear Reageren
Jorge_F Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 (bewerkt) oke, nu mijn 2e vraag, je ziet hieronder een plaatje, met een vakje, dat gedeelte wi ik zchuin af laten lopen, zodat je erop kan rijden, hoe doe ik dat? Ik zie geen plaatje maar ik denk dat ik weet wat je bedoelt. Je kan als je je 'Polygons Edit' selecteren in polygons, vlakken, lijnen. Kies dan in 'lijnen' selecteren. Selecteer de lijn van de kant die omlaag moet en sleep die lijn omlaag. Als het goed is zie je nu een soort weggetje . Bewerkt: 15 augustus 2005 door snorege Reageren
Big-Bear Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Het is gelukt, ik ben race circuitje aant maken hieronder valt deel 1 te zien, maar nou zie je van die uithoeken enzo, hoe maak ik mooi glad, zodat jij de uistekels niet meer ziet? hier is ie: Reageren
burpicane Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 heb je ze geplaatst met coordinaten zoja moet je ff smooth doen staat ook in de lijst bij editable poly zo nee plaats ze met coordinaten Reageren
Big-Bear Geplaatst: 15 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 hoe bdoel je met coordinaten plaatsen, ik plaats gewoon met de 4 views, en dan lijntje op lijntje Reageren
burpicane Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 lukt jouw dat dat lukt mij dus echt nooit om het heel precies te plaatsen over die coordinaten pak de select en move knop en kijk dan onderin daar staan 3vakjes XYZ daarmee kan je het object ook verplaatsen daarmee kan het veel precieser waardoor je geen uitstekende dingen enzo krijgt Reageren
Big-Bear Geplaatst: 16 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 nee laat maar ik ga daar niet meer mee verder, nou iets heel raars, men texture doet het niet, maar toch stat die 3 colors op wit, alleen moet die in de zmodeler ook op wit staan, maar kweenie waar de matreial editor is van zmodeler Reageren
Jorge_F Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 (bewerkt) nee laat maar ik ga daar niet meer mee verder, nou iets heel raars, men texture doet het niet, maar toch stat die 3 colors op wit, alleen moet die in de zmodeler ook op wit staan, maar kweenie waar de matreial editor is van zmodeler Zo krijg je de material editor in Zmodeler: typ in: MATE Nu krijg je hem automatisch . Je kan natuurlijk ook op het rode balletje drukken bovenaan naast het vergrootglas Jorge Bewerkt: 16 augustus 2005 door Jorge_F Reageren
Wauzie Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Mijn nieuwe 3ds max tutorial, bend gebruiken Reageren
bigG Geplaatst: 16 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2005 Cool mooie tut, ik ga hem morgen uitproberen, maar kan je ook naar boven buigen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.