SWYV Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 als ik gta sa speelt gata die steeds op zowat 130.000 maar na een paar minuten verhoogt die naar 170.000 en dan loopt gta sa vast :s kan ik er iets aan doen om eens eindelijk rustig gta sa te spelen zonder die geheugengebruik te verhogen? Reageren
Cool Hand Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 (bewerkt) Dat had ik ook... misschien is je schrijf tevol ? En je moet altijd nog wat ruimte over houden.. want ik had hem dus ook volgepropt en toen... had ik ook problemen... ik heb een losse harde schrijf nu, maar het ligt er aan, hoevol is je harde schrijf waar GTA SA op staat ? Koos. Bewerkt: 18 augustus 2005 door Cool Hand Reageren
SWYV Geplaatst: 18 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Dat had ik ook... misshcien is je schrijf tevol ? en je moet altijd nog wat ruimte over houden.. ander sloopt het niet soepel. Koos. 80GB plaats nog over :s van 160GB Reageren
Cool Hand Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Hmmm... Dat moet genoeg zijn... misschien ligt het aan je CPU verbruik... Reageren
SWYV Geplaatst: 18 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Hmmm... Dat moet genoeg zijn... misschien ligt het aan je CPU verbruik... denk het ook want alsd ik geen gta sa speeelt gaat CPU zowat 00% en als ik hem speelt gaat die opeens tot 100% en ook van de geheugengrbuik is nu 149MB / 1250MB zonder gta sa en als gta sa aanstaat 359MB ongeveer / 1250MB ligt het daaraan? Reageren
Cool Hand Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Denk inderdaad dat het aan je CPU verbruik ligt dan ja... Misschien is een snellere processor een optie ? Koos. Reageren
SWYV Geplaatst: 18 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Denk inderdaad dat het aan je CPU verbruik ligt dan ja... Misschien is een snellere processor een optie ?Koos. hoezo snellere processor? leg eens uit wat jij precies bedoelt Reageren
Cool Hand Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 (bewerkt) Dat eigenlijk een plaatje dat er voor zorgt dat je PC draait. En je hebt niet altijd zulke snelle, misschien is dat bij jou het geval, een prcoessor is dus b.v. een pentium 4 processor, 3 of wat anders.. Zonder een processor werkt je PC niet... Koos. Bewerkt: 18 augustus 2005 door Cool Hand Reageren
SWYV Geplaatst: 18 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Dat eigenlijk een plaatje dat er voor zorgt dat je PC draait. En je hebt niet altijd zulke snelle, misschien is dat bij jou het geval, een prcoessor is dus b.v. een pentium 4 processor, 3 of wat anders.. Zonder een processor werkt je PC niet...Koos. ik heb een Pentium 4 Athlon 1.7 GHZ Reageren
Cool Hand Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Ja, dat is wel goed om SA op te draaien, wat raar dat hij dan sloom is... misschien heb je een slome harde schrijf ? ik had een volle + slome en dat werkte niet, maar een half lege + slome werkt denk ik ook niet... Dus, heb je een slome, of snelle ? Ben niet zo een computer techneut Koos. Reageren
SWYV Geplaatst: 18 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Ja, dat is wel goed om SA op te draaien, wat raar dat hij dan sloom is... misschien heb je een slome harde schrijf ? ik had een volle + slome en dat werkte niet, maar een half lege + slome werkt denk ik ook niet... Dus, heb je een slome, of snelle ?Ben niet zo een computer techneut Koos. niet sloom speelt zoo soepel en dan opeens vast en dan doe ik taakbeheerder en keek dan dat het al 170.000kB geheugengebruik ps: ben ook geen computerexpert tsjah iemand anders die het oplossingen weten? Reageren
Cool Hand Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 Ik zou het dan in iede rgeval niet weten, wel vreemd zeg dat het dan op eens zo traag gaat enzo... maarja.. je kunt niet alles hebebn met computers. Ik wil je graag verder helpen, maar ik weet geen verdere oplossingen, zou je iemand moeten vragen die veel verstand van PC's heeft. Mijn excuses. Koos. Reageren
spikeT Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 je kan mss je pc specificaties eens posten? dit doe je door start => uitvoeren => dxdiag. dan weten we al iets meer. greetz Reageren
Ewoud Geplaatst: 18 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 De snelheid van je processer is niet het enigste waar je pc op draait. Je moet ook genoeg ram geheugen hebben. Probeer zo veel mogelijk programma's af te sluiten voordat je gaat spelen. Reageren
SWYV Geplaatst: 18 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2005 (bewerkt) je kan mss je pc specificaties eens posten?dit doe je door start => uitvoeren => dxdiag. dan weten we al iets meer. greetz heu nu heb ik 1.1GHZ :s screen komt eraan edit => hier is ie Bewerkt: 18 augustus 2005 door sonny yoshi Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.