Ice Cold Killa Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) Als je een texture nodig heb, vraag het dan hier en iemand maakt hem of zoekt hem voor je. Kijk ook in m'n album: Klik Bewerkt: 23 augustus 2005 door ICE COLD KILLA Reageren
Big-Bear Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Ok, ik ahd het al eerder gevraagd, voor een pbject maar deze is iets anders, dus zou je hier een paar mooie textures op kunnen benden, en ook raam textures Reageren
sbn Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Wij( team GTA:SA-LVC) zoeken nog een persoon voor ons team die textures kan maken voor gebouwen zo dat ze er 2005/2006 uit zien (LC an VC dus.) Groeten sbn Reageren
gangster28 Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 ik heb een verzoek of je deze aan kan passen de zelfde grote de deur en ramen. dan zal ik je heel dankbaar zijn. (want mijn creatie ziet er niet zo geweldig uit.) Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 (bewerkt) Ik heb een mooie texture nodig voor een pleintje in een mod van mij en Nasty-Toilet-Man.. dus als je een mooie hebt.. post hem dan Bewerkt: 20 augustus 2005 door DaddyPimp Reageren
007 RoadRunner Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Ik heb textures nodig voor Washington DC gebouwen zoals het witte huis, pentagonen het kapitool e.d. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Ik heb men gebouwtje al getextuurd, maar ik zoek er nog een paar, je ziet dat gebouw, wat grijs is, daar zoek ik een mooie ouwe bakstenen muur texture voor, met ouwe ramen, en ik zoek nog iets voor die trap en, je ziet boven op het niet getxtuurde gebouw, 2 schoorstenen, daar zoek ik een mooie metaal texture voor Hier is mijn gebouw: Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 23 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 (bewerkt) Sorry mensen maar ik heb niet genoeg tijd om textures te maken/zoeken, maar als je een texture zoekt kijk dan even in mijn album: Klik Bewerkt: 23 augustus 2005 door ICE COLD KILLA Reageren
bigG Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 (bewerkt) Ik heb een wachtwoord nodig om in dat album te komen Doet het alweer Bewerkt: 23 augustus 2005 door marty Reageren
Big-Bear Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 J, enne hoeveel staan daar eigenlijk ongeveer in? Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 23 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 Ik heb een wachtwoord nodig om in dat album te komen Als het goed is moet hij het nu wel doen, probeer maar nog een keer. Reageren
bigG Geplaatst: 23 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2005 Hij dot het alweer bedankt Reageren
zupadomien Geplaatst: 29 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2005 bij de eindmissies kom je in een gebouw naast het vinewood bord in los santos zou iemand mijn dat huis (die villa ) daarop borden willen plaatsten met mijn naam ( ik ben DOMIEN ) voeg mijn msn maar toe als je dat voor mij zou willen maken want ik snap er niets van Reageren
007 RoadRunner Geplaatst: 9 september 2005 Rapport Geplaatst: 9 september 2005 Wij hebben textures nodig voor het kapitool, washington monument, washington dc gebouwen voor GTA:SA-LVC Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 10 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Wij hebben textures nodig voor het kapitool, washington monument, washington dc gebouwen voor GTA:SA-LVC Is deze goed genoeg?: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.