Stefan Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Ik heb een Slamvan nodig voor de export maar ik kan hem niet vinden . waar rijd een slam van het meeste rond??? doei Reageren
Big Boss Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 In de Walktrouhgstaat er een voor 'Export Gerelateerd', Maar hij rijd eigenlijk overal rond, dit had je ook met de zoekfunctie kunnen vinden. Reageren
Barcelona Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 hier kan je hem vinden. http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...es&name=slamvan nog succes! Reageren
bjorn13 Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Bij mij rijd hij het meeste rond in las-venturas in de kleine straatjes en de grote snelwegen!.. Reageren
Stefan Geplaatst: 20 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 hier kan je hem vinden.http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...es&name=slamvan nog succes! oke bedankt Reageren
Stefan Geplaatst: 20 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 allemaal bedankt bedoel ik Reageren
Big Boss Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Stefan, gebruik aub de EDIT-knop deze zit rechtsbovenaan je post, naast het Quote-knopje.hiermee pas je je bericht aan, want je post dubbel!(twee posts van jezelf meteen onder elkaar) Reageren
P-Jamma Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Bij mij rijdt de Slamvan ook regelmatig rond in Los Santos... soms bij Grove Street... Reageren
Jon-asses Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 hij rijd bij mij het meest rond in los santos ! maar je kan hem denk ik overal vinden hoor! greetz jon-asses Reageren
Laxs Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 ik was net op weg van SF naar LV kwam ik die auto teken... ik als een gek naar garage vlieg ik door een berg en kom ik kop zijn kop terecht bots ik tegen een auto aan... en wat denk je EEN SLAMVAN Reageren
Studio Salamanca Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 hij rijdt veel in die woonwijk in de buurt van de golfbaan in las venturas, tenmiste daar zie ik hem heel vaak rijden Reageren
Stefan Geplaatst: 20 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Stefan, gebruik aub de EDIT-knop deze zit rechtsbovenaan je post, naast het Quote-knopje.hiermee pas je je bericht aan, want je post dubbel!(twee posts van jezelf meteen onder elkaar) OK doe ik voortaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.