Jump to content

Nieuwe Lettertype's downloaden


T@rget

Recommended Posts

Let op dit is niet alleen voor PSP ofzo maar voor hegeel Windows dus je hoefd niet naar andere site's te gaan zoekken

Ik maak nooit tuturials (vandaar dat ik het waarschijnelijk vekeerd spel :puh:)

Maar ik zal eens even uit leggen (Doe het even in ABN)

1.

Ga naar deze site

Om nieuwe font te downloaden

Als alles goed gaat zie je dit

2.

Daar zie je allemaal fonts staan op de site wijst het zich eigelijk van zelf je kan door de database bladeren door op de pagina's de klikken

3.

We gaan nu een font downloaden ik neem even Mad a Fraf (Die staat op dit moment boven aan) ik ga hem downloade downloaden en ik klik op de link waar fonttutscreen22dp.jpg staat dan gaat je PC het downloaden

3.

Dan krijg je dit

Klik

Het bestandje Mad_a_Fraf kopieer je naar mijn documenten (Of een andere map) dan krijgt het als het goed is zo'n icoontje: fonttutscreen40nc.jpg

Dan ga je naar Deze Computer en klik je op "Een instelling wijzigen" dan klik je op Lettertypen en daar plaats je het gedownloaden lettertype in (in dit geval dus het bestandje Mad_a_Fraf) en als je dan bij een programma een lettertype kiest staat hij er bij veel plezier er mee!!

Bewerkt: door Exabyte
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...