SummerBase Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Ik heb een probleem. Beste gamers. Ik ben een tijdje niet meer op SA geweest wegens vakantie. Dus ik kijk op gtagames.nl en tot mijn verblijding staat daar een nieuwe patch. Die alles zou moeten patchen. Niet dus ik kan de hele game niet eens meer spelen. Ik had net nieuwe geheugen erbij gekocht naja zonde van het geld. Dit krijg ik te zien als ik de game probeer op te starten: En ik heb zeker weten de originele Game. Ik heb zelfs een betaal bewijs, van de aankoop. Reageren
Little Mister Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Misschien kan je proberen hem opnieuw te installeren? En dan zonder de patch. Reageren
Wauzie Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Dat is erg raar. Je kan de patch 'terugdraaien'. Duw je Sa disc in je lade en kopieer het bestand GTASA.exe van je DVD. Ga naar je Sa map en plak hem over de gepatchde exe. Dat zou alles moeten zijn . Succes. Reageren
SummerBase Geplaatst: 20 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Dat is erg raar. Je kan de patch 'terugdraaien'. Duw je Sa disc in je lade en kopieer het bestand GTASA.exe van je DVD. Ga naar je Sa map en plak hem over de gepatchde exe.Dat zou alles moeten zijn . Succes. Dat heb ik geprobeerd maar kan nergens gtasa.exe vinden. op de disc Weet iemand wel wat ik meot doen. ik wil graag die patch hebben. maja als het neit kan dan kan het niet. dus dan moet hij eraf.(die patch) maar kan dat bestand nergens vinden op de disc ik heb meschien een idee wat het kan wezen: ligt het meschien niet eraan dat ik een disc van Amerika versie heb. of Duitsland het zou kunnen ik ben hier ook niet de beste in op de doos staat wel een 18+ teken van PEGI. en een nederlandse handleiding. Kan iemand mij verder helpen Nog een keer alvast bedankt. Vriendelijke groet, Summerbase Reageren
Studio Salamanca Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 ik heb ook een 18+ rating van pegi, maar ik heb hem er opnieuw op moeten zetten voor die patch omdat ik er een no-cd crack overheen had gezet (Dacht dat dat de oplossing was om san andreas aan de praat te krijgen nadat ik die andere videokaart erin had gezet) en had m'n gta-sa.exe dus niet gebackupt (jemig wat een woord hé ) dus san andreas er maar opnieuw opgezet, en toen patchte hij hem zonder problemen, dus het "advies" wat ik kan geven is dezelfde als wat little mister al zegt; installeer hem eens opnieuw en kijk dan eens wat ie doet Reageren
killing you Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 ik heb ook alles geprobeert wat hier allemaal staat maar hij doet het nog steets nie Reageren
Crifox Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Bij mij werkt het ook niet....... Reageren
Mpp Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 bij mij ook nie maar ik ben naar de winkel terug gegaan en daar zette ze hem op de com en toen dee hij het ineens GTA RULEZ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.