Synchro Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Laten we nu beginnen met de tutorial. Neem een nieuw sig waar nog geen tekst op staat. Ik neem deze, Zet er wat tekst op in het wit. Ga nu naar Layer -> Layer Styl -> Blending options.Dan doe dit na bij jou : Druk vervolgens op OK , dan Zet de layer op Overlay. Nadat heb je dit hebt gedaan : De tutorial dank zij , Kaos van Gamerenders.com Ik heb het alleen vertaalt Reageren
Froodooo Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 Mooie tutorial! Leuk dat je hem vertaald hebt, handig ook! Reageren
Little Mister Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 (bewerkt) Hmmm, hier zocht ik al naar, bedankt Sorry. Hier is mijn resultaat. Bewerkt: 21 augustus 2005 door Little Mister Reageren
PuffDawg Geplaatst: 21 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2005 als je het tutorial beleid had gelezen dan had je moeten weten dat je geen zulke antwoorden maag geven maar jouw creaties of vragen BTW synchro hier is mijn resultaat Reageren
Silverwing Geplaatst: 30 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2005 Handige tut, ik gebruik hem meestal voor tekst op een sig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.