donny Geplaatst: 29 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2003 Hoe kan je een eigen server maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 29 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2003 Wat heb je nodig: MTA snelle PC snel Internet of intranet(voor een LAN party) 100 mbit Eerst MTA downloaden van onze website: http://www.gtagames.nl Dan installeren Bestand mtaserver.conf aanpassen MTA server opstarten Als je alles goed hebt gedaan sta je automatisch bij de lijst van The All-seeing eye JE kan nu je IP nummer naar vrienden sturen of wachten tot andere zich via e All-seeing eye aanmelden. Wil je zelf meespelen op de PC die ook als server draait, gebruik dan het IP nummer van de PC zelf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Milio Geplaatst: 9 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2004 en wat als je een firewall hebt, ingebouwd in je ADSL-modem? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 9 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2004 Ik heb het zelf niet goed getest. Mischien moet je een poort openzetten in je Speedtouch ADSL router. Welk type heb je? dan kan ik je meer info geven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 9 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2004 en wat als je een firewall hebt, ingebouwd in je ADSL-modem? Maakt niet uit dan kan je gewoon een server maken en als je hem op de ASE wil moet je de ASE button op groen laten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 27 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2004 Als ik alles klaar heb staat er in dat DOS scherm.... ERROR: Unable to open existing Banned IP list. Starting Clean. Wat moet ik doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 27 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2004 Leeg de ip list en probeer het dan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 27 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2004 sorry maar ik heb dr nog niet zo veel verstand van... hoe moet je die ip list cleanen dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 31 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2004 en hoe verander je de mtaserver.conf ?????? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 31 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2004 en hoe verander je de mtaserver.conf ?????? :huh: gewoon wat dingetjes aanpassen in kladblok. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 31 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2004 Kunnen jullie precies uitleggen hoe je je eigen server kan starten?? Ik doe van alles maar het lukt niet! Ik druk rechter muis en dan new server: dan kies ik multi theft auto: dan type ik MIJN ip address in en type ik bij port 2003 in. dan voeg het toe aan favourites 1 en dan zie ik hem staan maar ik kan er niet in, er staat: Couldn't execute program. Go to View->Options->Games to configure this game. nou dan doe ik dat maar je kan alleen in type wat je naam is en waar multi theft auto staat maar verder weet ik niet hoe ik hem moet opstarten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 31 januari 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2004 en hoe verander je de mtaserver.conf ?????? :huh: gewoon wat dingetjes aanpassen in kladblok. Uhm... en waar staat dat ??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 1 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2004 Je moet een paar programmaatjes hebben van...www.mtavc.com. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 2 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2004 Je moet een paar programmaatjes hebben van...www.mtavc.com. ?????ZOALS????? :angry: ????? Welke paar programmaatjes :huh: ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 2 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2004 Je hoeft alleen maar het server programma van MTA te hebben wat je als goed is al hebt. Daarna zoek je het mtaserver.conf bestand Meestal in C:\Program Files\MTA\Server Open je met behulp van kladblok (Notepad) Daarna wat gegevens weizigen. Zoals je naam van je server en of je standaard in All Seeing Eye word getoont. LET OP! Je hebt een snelle internet verbinding om het te laten werken. minimaal een upload van 320 kilobit ( = 40 KB/s = 0,3Mbit) Het MTA team raad echter een 100 Mbit verbinding aan. Dat is echter alleen maar haalbaar met glasvezel verbinding met PC's oa op Universiteiten en Server parken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.