Ice Cold Killa Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 (bewerkt) Meet the Team: Froop - Logo's en Textures Rick_Mense - Sieraden W3sl3y - Kleine dingetjes Ik - Texturen, Mappen en Mission Scripten Special Thanks To PatrickW Adam Schiller deNULL Features - Veranderde Missies - Stinger Drop Mod by PatrickW - Giggle Cream Mod by Adam Schiller - Nieuwe Wapenlocaties - Nieuwe Autolocaties - Alle textures vervangen Cancelled for now Bewerkt: 18 oktober 2005 door Ice Cold Killa Reageren
Froop Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 2 - Bedrijven: Als je een leuke naam weet voor een bedrijf, of je hebt een logo, plaats het dan hier Ik wil best logo's maken met PS. Dus ze moeten een beetje humor in de naam bevatten? Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 24 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 2 - Bedrijven: Als je een leuke naam weet voor een bedrijf, of je hebt een logo, plaats het dan hier Ik wil best logo's maken met PS. Dus ze moeten een beetje humor in de naam bevatten? OK, bedankt En ja ze moeten wel grappig zijn, je kan ook andere bedrijven belachelijk maken. Reageren
NickDrake Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 je mag geen echte logo's gebruiken of te schande zetten en ik wil wel wat bedrijven verzinnen(niet de logo's) Reageren
Froop Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 (bewerkt) Wanneer moet ik beginnen? En ik weet allang bijna geen bedrijfsnamen, heb het al een tijdje niet gespeeld. EDIT: Ik wou even zeggen dat ik geen mod ervaring heb, wel Photoshop ervaring. Bewerkt: 24 augustus 2005 door Froop Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 24 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 @ pokearno: Is goed dan kan Froop er iets moois van maken. @ Froop: Je mag zelf weten wanneer je iets maakt, en ik stop zelf de logo's ergens in het spel. Reageren
Froop Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Nog een vraagje. Is alles nederlands of engels? Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 24 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 (bewerkt) Nog een vraagje.Is alles nederlands of engels? Nederlands Bewerkt: 26 augustus 2005 door ICE COLD KILLA Reageren
PuffDawg Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 1 - Naam van de mod: Als je een goede naam weet voor de mod, zeg het dan. eigenlijk is de naam " San Andreas humor mod" al genoeg het zegt precies wat je moet weten voor de mod Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 24 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 1 - Naam van de mod: Als je een goede naam weet voor de mod, zeg het dan. eigenlijk is de naam " San Andreas humor mod" al genoeg het zegt precies wat je moet weten voor de mod Ja, maar het word niet allemaal humor, alle gebouwen krijgen andere textures en de missies worden een heel klein beetje veranderd, dus ik moet echt wel een naam hebben. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Ik wil best mee helpen met wat texturen maar ik heb niet zo veel tijd meer om hele grote dingen te doen. En verwacht niet te veel van me want ik ben nog een beginner. Reageren
PuffDawg Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 wat dacht je van: GTA San Andreas I.C.K. mod GTA San Andreas Company mod GTA San Andreas Change mod (ik heb nu al geen inspiratie meer) Reageren
Gino Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Ik denk eerlijk gezegd dat dit niks word Je hebt nog niks aan de mod gedaan en komt dan om hulp vragen .. Dat hebben zoveel mensen al gedaan maar dat viel (zoals gewoonlijk) in het water omdat er niet genoeg mensen waren die echt Goed kunnen modden zoals zmodeller moopmapper etc. Maar als jij door wil gaan wil ik je veel succes wensen Reageren
W3sl3y Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Ik denk eerlijk gezegd dat dit niks word Je hebt nog niks aan de mod gedaan en komt dan om hulp vragen .. Dat hebben zoveel mensen al gedaan maar dat viel (zoals gewoonlijk) in het water omdat er niet genoeg mensen waren die echt Goed kunnen modden zoals zmodeller moopmapper etc. Maar als jij door wil gaan wil ik je veel succes wensen Het is voornamelijk een mod voor Texturen en daar heb je niet zoveel mensen voor nodig. En als je negatieve kritiek hebt dan help je maar lekker zelf mee als je het zo goed weet. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 24 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2005 Ik denk eerlijk gezegd dat dit niks word Je hebt nog niks aan de mod gedaan en komt dan om hulp vragen .. Dat hebben zoveel mensen al gedaan maar dat viel (zoals gewoonlijk) in het water omdat er niet genoeg mensen waren die echt Goed kunnen modden zoals zmodeller moopmapper etc. Maar als jij door wil gaan wil ik je veel succes wensen Het is voornamelijk een mod voor Texturen en daar heb je niet zoveel mensen voor nodig. En als je negatieve kritiek hebt dan help je maar lekker zelf mee als je het zo goed weet. Gelijk weer negatief denken he Gino . Ik denk wel dat het ze lukt hoor, wat Wesley al zei, omdat je voor texturen niet zoveel ervaring enzo hoeft te hebben. Zo moeilijk is het niet als het maken van een Total Conversion als GTI en Myriad. Daar moet je echt modellen voor maken, dit is alleen plaatjes veranderen. Dus veel succes ICK Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.