frapkoe Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 Ik heb op zoek naar mensen die kunnen modden voor mijn eigen mod De: GTA-NL mod Ik wil bijna alles omzetten naar Nederlands zoals de textures van gebouwen, De politie/brandweer/zieken auto veranderen naar nederlands maar ook alle tekst veranderen naar nederlands.Hie heb ik al een derde van gedaan. Lijkt het je leuk om te helpen. Reageer dan in dit topic :'D Reageren
Big-Bear Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 Wrom wekr je niet smaen met de andere mensen, al genoeg mods geizen die her op lijken, dus een weer 1 is een slegt plan en voor welke GTA is t Reageren
frapkoe Geplaatst: 28 augustus 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 Voor gta SA En ik werk niet samen omdat ik nog nergens een andere gta sa nl mod heb gezien. tenminste niemand die doorzette om hem te maken. Daarom wil ik dat wel doen. Reageren
NickDrake Geplaatst: 28 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2005 met de zoekfunctie had je 2 goede resultaten(die enorm traag gaat ) dit topic(niet aanteraden) en dit topic(ik zou dit pakken) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.