PuffDawg Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2005 stap1 open of maak een nieuw document. is gelijk wat. ik gebruik dit: stap2 maak een nieuwe layer(CTRL-SHIFT-N) en vul hem helemaal zwart dan neem je polygonal lasso tool en trek een lijn zoals hieronder: dan rechtermuisklik op het buitenste deel en dan "layer via cut" en dan als de nieuwe layer er delete je hem door op het vuilbakje te klikken in het layers venster. je moet nu zoiets hebben dan rechtermuisklik op de zwarte layer, kies dan blending options en ga naar styles en kies tech styles 1 of 2 (als je deze nog niet hebt,hier ) (je moet ze plaatsen in deze computer/lokaal stationC/Program files/Adobe/Adobe photoshop**jouwphotoshop**/Presets/Styles om de tech styles te dowloaden doe je dit en zoek dan achter tech styles stap4 allereerst!: als je colorbalance layers hebt zet ze onder de border layer ok ga naar je border layer RMK en dan blending options en zet de de stroke uit door het op het hokje van "stroke" te klikken nu neem je de maraquee tool en snij je de onderkanten weg. nu heb je zoiets nog niet posten 2de deel komt eraan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 31 augustus 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2005 stap5 nu gaan we de deuren laten sluiten maak een nieuwe layer en vink het oogje bij je border layer weg vul het helemaal zwart en neem je maraquee tool en doe dit delete dan het middelste deel ok dat hebben we nu gedaan zorg nu dat op z'n minst 2 layers maakt die die steeds dichter bij elkaar komen door stap 5 te herhalen ik heb nu dit DE Animatie druk CTRL-SHIFT-M zodat het document zich opent in imageready zorg dat je animation window openstaat, indien niet Windows-Animation neem nu de layer met het kleinste bordertje dan duplicate je eerste layer in het animation window enmaak je de 2 layer zichtbaar enzoverder blijf dit doen tot de laatste layer bijna klaar nu komt het lastig probeer dit na te doen ik kan het niet uitleggen maar je moet proberen de laatste layer te kopîeren en dan de voorlaatste hier een pic misschien dat je dan beter begrijpt als dat gelukt zet je de delay van alle layers behalve de gesloten op 0.2 en de gesloten op 0.5 sla hem dan op als optimized as dit is mijn resultaat als je vragen hebt mag je ze altijjd vragen Bron:GameRenders maar ik heb ze vertaalt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 31 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2005 Heeel mooie tut had ik nou net nodig mijn resulaat(en) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2005 Ik snap er niks van. Kun je misschien de link naar de engelse tut geven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PuffDawg Geplaatst: 1 september 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 september 2005 Ik snap er niks van.Kun je misschien de link naar de engelse tut geven? de link staat helemaal onderaan in de 2 post Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 september 2005 kan ik dat dan ook gebruikt met paint shop pro 9??? want ik heb alleen paint shop pro 9 en geen photoshop want dagen uitgeteld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 2 september 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 september 2005 Nee, je kan deze tutorial alleen met Photoshop doen. Je zal hem moeten kopen dan . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.