Le MrG Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 Ik had ff Vraagje.Ik heb al paar keer gehoord dat je ook Kunt basketballen maar waar moet je dat dan doen want ik kan maar geen basketbal veldeje vinden Reageren
Froodooo Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 Het basketbal terreintje, is vlak bij CJ's huis. Om precies te zijn, naast het huis van Sweet, dacht ik. Succes met basketballen. Oja, als je in Mad Dogg Mansion hebt opgeslagen, kun je niet meer basketballen. Reageren
Le MrG Geplaatst: 1 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2005 Het basketbal terreintje, is vlak bij CJ's huis. Om precies te zijn, naast het huis van Sweet, dacht ik. Succes met basketballen.Oja, als je in Mad Dogg Mansion hebt opgeslagen, kun je niet meer basketballen. Ik heb het gevonden maare hoe moet je nu basketballen Der ligt geen bal ofzo moet je op een knopje drukke? PS:PC Reageren
Flame^ Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 (bewerkt) Het basketbal terreintje, is vlak bij CJ's huis. Om precies te zijn, naast het huis van Sweet, dacht ik. Succes met basketballen.Oja, als je in Mad Dogg Mansion hebt opgeslagen, kun je niet meer basketballen. Ik heb het gevonden maare hoe moet je nu basketballen Der ligt geen bal ofzo moet je op een knopje drukke? PS:PC Als er geen bal ligt heb je waarschijnlijk de bug dat als je in Madd Dogg's Mansion savet je niet meer kan basketballen. Hier is helaas geen andere oplossing voor . Je kan wel in een andere savefile waar je nog niet in de Madd Dogg's Mansion hebt gesavet het proberen . Edit: Daar kan het volgens mij niet aan liggen. Misschien moet je eerst is wat meer missies halen (al hoeft dat volgens mij niet), of het is gewoon een bug. Als het goed is moet er op het pleintje een bal liggen daar moet je dan naar toe lopen, daarna moet je volgens mij of op een knop drukken of CJ pakt hem uit zichzelf. Bewerkt: 1 september 2005 door Big Smoke Reageren
Le MrG Geplaatst: 1 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2005 ik heb net de MIssie:Big Smoke gedaan ligt het daaraan? Reageren
Damos Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 nee daar ligt het dacht ik niet aan het ligt dacht ik aan een van de laatste missies Reageren
Jon-asses Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 dat is wel nog niet ver he dat je zit maar heb je die missie al gehad waar je in de cutscene sweet en big smoke ziet basketballen?(kan ook ryder en big smoke zijn!) mss na die missie kan je het! veel succes! greetz jon-asses Reageren
SoaX Geplaatst: 1 september 2005 Rapport Geplaatst: 1 september 2005 Loop naar het pleintje naast Sweet zijn huis. Het kan enkel als je al bijna in het 2e land bent! Na gangwars! Reageren
ebbc5 Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 waar woont sweet ook al weer?? :$ Reageren
ebbc5 Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 ik kan het helemaal niet vinden ik sta nu bij je gewone huis help me pleasewat ik nu moet doen? Reageren
Flame^ Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 ik kan het helemaal niet vinden ik sta nu bij je gewone huis help me pleasewat ik nu moet doen? Je kan basketballen naast Sweet's huis. Als daar geen basketbal ligt heb je waarschijnlijk in Madd Dog's Mansion gesaved, als je dit hebt gedaan kan je helaas niet meer basketballen. De enige oplossing is om overnieuw te beginnen. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 (bewerkt) Bij de Johnson House? Sweets huis zit er vlak naast, en daarnaast zit een basketbalveldje. Bewerkt: 31 december 2005 door General Lee Reageren
Velaro Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 Sweets huis is het 2de huis naast het jouwe links Mvg,Velaro Reageren
cj_sucks Geplaatst: 31 december 2005 Rapport Geplaatst: 31 december 2005 je hebt er oook 1 in ganton naast dat maria gebouw ofzo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.