Jump to content

Free Fall

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben al een tijdje bezig met de missie Free Fall (die met dat vliegtuig onderscheppen).

Hij lukt me tot nog toe niet.

Weet iemand hoe ik het het beste kan doen? Als ik het vliegtuig namelijk laat passeren en er weer achteraan ga, haal ik hem nooit meer in. Is het nu verstand om met het vliegtuig mee te vliegen en als hij je inhaalt door die corona te vliegen?

Of gewoon frontaal door de corona heen vliegen (niet dat dat lukt, maar...)

Iemand nog tips? :engel:

Geplaatst:

Normaal zou ik zeggen, kijk eens in de Faq. Maar daar staat ook niets bij:

http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...on&inhoud=LV_C3

:puh:

Dus, ik doe deze missie ook geregelt voor mensen in de save-game aanvraag.

Dit is hoe ik het doe, ik ga best hoog vliegen, zodat het vliegtuig onder je door kan vliegen. Nou, als ik in de verte het vliegtuig aan zie komen, dan blijf ik nog even door vliegen, totdat het vliegtuig best dicht bij je is, en dan draai je om. En het enigste wat je dan nog hoeft te doen is naar beneden te vliegen en er doorheen te gaan.

Als je had gezocht, had je het ook gevonden. (tip)

Geplaatst:
Normaal zou ik zeggen, kijk eens in de Faq. Maar daar staat ook niets bij:

http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...on&inhoud=LV_C3

:puh:

Dus, ik doe deze missie ook geregelt voor mensen in de save-game aanvraag.

Dit is hoe ik het doe, ik ga best hoog vliegen, zodat het vliegtuig onder je door kan vliegen. Nou, als ik in de verte het vliegtuig aan zie komen, dan blijf ik nog even door vliegen, totdat het vliegtuig best dicht bij je is, en dan draai je om. En het enigste wat je dan nog hoeft te doen is naar beneden te vliegen en er doorheen te gaan.

Als je had gezocht, had je het ook gevonden. (tip)

Zoeken heb ik gedaan, anders had ik het niet gevraagd, lijkt wel een standaard antwoord hier... :?

Maar goed. Ik zal dat ook nog eens proberen en anders wordt het toch een save-game aanvraagje helaas. Maar nu weet ik wel bij wie ik terecht kan.... :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...