Scarcetti Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 wanneer veranderd grove street in een vuilnisbelt door de ballas dank bij voorbaat Reageren
Joriz Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 Kijk is in onze Walkthrough. Daar staat allemaal wanneer wat gebeurd. Je kan natuurlijk ook zelf het spel spelen dan kom je er vanzelf achter. Reageren
Scarcetti Geplaatst: 5 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2005 (bewerkt) want ik heb dat gezien op afbeeldingen maar ik zit vast bij een missie dus en in de walktroug heb ik al gekeken Bewerkt: 5 september 2005 door O.G. Reageren
Flame^ Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 (bewerkt) want ik heb dat gezien op afbeeldingen maar ik zit vast bij een missie dusen in de walktroug heb ik al gekeken Dan staat dat er volgens mij wel in. Het is na de missie: Riot. Wanneer de stad hoort dat Tenpenny illegaal drugs smokkelt en meerdere illegale dingen doet. Uiteindelijk breken er dan rellen uit in de stad . Bewerkt: 5 september 2005 door Big Smoke Reageren
Scarcetti Geplaatst: 5 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2005 bedankt ik zal erover hebben gekeken Reageren
.Sharingan Geplaatst: 5 september 2005 Rapport Geplaatst: 5 september 2005 want ik heb dat gezien op afbeeldingen maar ik zit vast bij een missie dusen in de walktroug heb ik al gekeken Dan staat dat er volgens mij wel in. Het is na de missie: Riot. Wanneer de stad hoort dat Tenpenny illegaal drugs smokkelt en meerdere illegale dingen doet. Uiteindelijk breken er dan rellen uit in de stad . iedereen loopt dan ook met tvs op straat (gejat) is wel vetjes Reageren
Scarcetti Geplaatst: 5 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2005 ik heb het gevonden Reageren
Darth Vader Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 mag er een plaatje komen Reageren
Flame^ Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 mag er een plaatje komen Wat er dan gebeurd is dat uit verschillende huizen brand komt en dat je veel mensen met gestolen dingen ziet rondlopen. Ook hebben veel mensen dan wapens bij zich (9mm) en komt er sneller politie achter je aan. Hier een plaatje: Reageren
Scarcetti Geplaatst: 7 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2005 das wel een coole foto Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 das wel een coole foto Niet spammen.. Het is gewoon een foto om te laten zien wat er gebeurd tijdens die missie's... Alleen ik heb San Andreas 2x gespeeld en ik ben er eigenlijk nog steeds niet achter waarom de mensen boos worden? Als Tenpenny inderdaad illegale zaken deed en hij werd niet achter de tralies gezet waarom word iedereen dan zo boos en breken er rellen uit? Dat snap ik niet helemaal. Reageren
Caltson Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 das wel een coole foto Niet spammen.. Het is gewoon een foto om te laten zien wat er gebeurd tijdens die missie's... Alleen ik heb San Andreas 2x gespeeld en ik ben er eigenlijk nog steeds niet achter waarom de mensen boos worden? Als Tenpenny inderdaad illegale zaken deed en hij werd niet achter de tralies gezet waarom word iedereen dan zo boos en breken er rellen uit? Dat snap ik niet helemaal. mischien omdat hij juist NIET in de gevangenis is gezet of de ballas dit starten omdat ze zeggen the city wil burn tobnight ofzoiets tijdens missie riot Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 Of met cheats... Reageren
Darth Vader Geplaatst: 7 september 2005 Rapport Geplaatst: 7 september 2005 (bewerkt) willen ze de stad in brand steken de missie heb ik nog niet gehad Bewerkt: 7 september 2005 door Darth Vader Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.