Jump to content

ONLINE ANDREAS

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal

Er zullen vast wel mensen zijn die hem al kennen maar ik heb hem getest vandaag. ( ontdekt wel een beetje laat )

Online Andreas Reloaded.

Op het moment kan je alleen stunten en er zijn geen wapens.

(w8ten op de deathmatch dus.)

Je kan wel alles doen. ( ook ergens binnengaan, binnen lopen er in sommige gebouwen zelfs peds rond ) en je kan elkaar gewoon meppen.

w8ten op de deathmatch dus.

zon beetje elk voertuig in san andreas kan gebruikt worden.

Leuk om met zijn allen een potje te vliegen in de hydra.

en samen parachute te springen ( ik kreeg hem alleen nie open )

Het nadeel is wel dat ie wel wat bugs heeft. ( zoals achtergronden poppetjes etc _

Maar veer de mensen die net als ik smachtend wachten op MTA is dit een leuk en goed werkend zoethoudertje.

je kan hem hier downloaden. ( wel eerst ff een accountje aanmaken )

De downloadsite

Ik hoop dat jullie de mod leuk vinden en zo het w8ten op mta minder erg vinden.

JP

Geplaatst:

mwah dan kan je nog beter GTAT gaan spelen of gewoon nog ff geduld hebben (MTA:SA wordt nog deze maand verwacht...), synch van Online Andreas is echt belabberd.

Geplaatst:

ik word een beetje moe van mta SA, voor de zomer vakantie zeiden ze nog dat we met geluk nog maar een maandje hoefte te wachten en anders 2 en nu isie er nog steeds niet!! :cab::cab::bonk:

Geplaatst:
ik word een beetje moe van mta SA, voor de zomer vakantie zeiden ze nog dat we met geluk nog maar een maandje hoefte te wachten en anders 2 en nu isie er nog steeds niet!! :cab::cab::bonk:

Maar als hij komt heb je ook wat. En je moet geduld hebben die andere multiplayers zijn niet goed ontwikkeld wegens tijddruk.

Geplaatst:
ik word een beetje moe van mta SA, voor de zomer vakantie zeiden ze nog dat we met geluk nog maar een maandje hoefte te wachten en anders 2 en nu isie er nog steeds niet!! :cab:  :cab:  :bonk:

dat ging zeker niet over MTA:SA :puh: maar zeer waarschijnlijk over SA:MP (een ander MOD team)...maar vanwege de Patch die is uitgebracht door Rockstar (ivm die hotcoffee mod) is er bij SA:MP vertraging opgelopen, ze willen namelijk de nieuwe patch ondersteunen, en daarbij ook nog het geval tijd het SA:MP team een andere weg is ingeslagen (Co-op ipv MMO/DM). Op MTA:SA hoef je trouwens niet meer zolang te wachten want de eerste release komt deze maand nog :)

• 3 weken later...
Geplaatst:

Opdit moment zijn betatesters MTA:SA aan het testen ja, dat de release niet afgelopen maand is gekomen komt vanwege een nieuwe functie die ze perse nog wilden toevoegen, nieuwe functies veroorzaken ook weer nieuwe bugs, dus het kan nog wel eventjes duren voordat er een release zal komen, wel nog voor de maand December ;)

Geplaatst:
Op MTA:SA hoef je trouwens niet meer zolang te wachten want de eerste release komt deze maand nog

lol geloofde je dat echt? :clown: als je Chrml's berichten had gelezen had je al gezien dat hij steeds minder zeker was van zichzelf ;)

t was geen belofte, maar toch.

wel nog voor de maand December

als je er vanuit gaat dat ze niks nieuws toevoegen, dan zou t mogelijk zijn. anders valt het te betwijfelen :Y

Geplaatst:
Op MTA:SA hoef je trouwens niet meer zolang te wachten want de eerste release komt deze maand nog

lol geloofde je dat echt? :clown: als je Chrml's berichten had gelezen had je al gezien dat hij steeds minder zeker was van zichzelf ;)

t was geen belofte, maar toch.

wel nog voor de maand December

als je er vanuit gaat dat ze niks nieuws toevoegen, dan zou t mogelijk zijn. anders valt het te betwijfelen :Y

of je quote ff wat een verouderde post van mij ;) (zonder die nieuwe functie was het vorige maand gereleased :X)

iig beta 10 is ook alweer uit, nieuwe functie zal wel wat bugs bevatten :puh: maar het is trouwens eerst wachten op een nieuwe vid (die released zou worden na beta 9). En pas daarna komt de release ;)

Geplaatst: (bewerkt)
(zonder die nieuwe functie was het vorige maand gereleased :X)

klopt maar jij zegt dat ie in september uit zou komen, en dat is dus niet gebeurd. ik wist dat het van tevoren zou gebeuren(je kunt immers zoiets niet voorspellen, je komt onderweg altijd wel een obstakel tegen, of je verandert van gedachten); die ChrML is alleen nog niet zo lang lid van t team en heeft blijkbaar nog geen idee hoe een voorspelling die achteraf niet haalbaar blijkt te zijn; uit kan pakken bij de community.

ik denk dat t velen ook niet kan schelen of t zonder die nieuwe feature wel in september uit zou komen(ze weten immers toch niet wat die feature inhoudt); aangezien t een puur theoretische bewering was( als ze die nieuwe feature niet hadden toegevoegd, waren ze ontgetwijfeld wel op andere ideeën gekomen, of misschien zelfs een nare bug tegengekomen)

ja beta 10 al, kan niet wachten op 11 :schater: vind t overigens wel goed hoor, dat ze t grondig testen, kunnen sommigen nog een puntje aan zuigen( *hint* gtat *hint*). maar als je in 4 maanden tijd de alpha versie doorstaat en 10 beta's ; alleen maar voor een preview versie? kun je je afvragen hoe lang t wel niet zal duren voordat er een uitgebreidere versie zal worden gereleased( en in de tussentijd komt er ook nog een update voor de 1e release, dus eh tel er maar heel wat maanden bij op ).

Bewerkt: door M.Toreno
Geplaatst:
(zonder die nieuwe functie was het vorige maand gereleased :X)

klopt maar jij zegt dat ie in september uit zou komen, en dat is dus niet gebeurd. ik wist dat het van tevoren zou gebeuren(je kunt immers zoiets niet voorspellen, je komt onderweg altijd wel een obstakel tegen, of je verandert van gedachten); die ChrML is alleen nog niet zo lang lid van t team en heeft blijkbaar nog geen idee hoe een voorspelling die achteraf niet haalbaar blijkt te zijn; uit kan pakken bij de community.

ik denk dat t velen ook niet kan schelen of t zonder die nieuwe feature wel in september uit zou komen(ze weten immers toch niet wat die feature inhoudt); aangezien t een puur theoretische bewering was( als ze die nieuwe feature niet hadden toegevoegd, waren ze ontgetwijfeld wel op andere ideeën gekomen, of misschien zelfs een nare bug tegengekomen)

ja beta 10 al, kan niet wachten op 11 :schater: vind t overigens wel goed hoor, dat ze t grondig testen, kunnen sommigen nog een puntje aan zuigen( *hint* gtat *hint*). maar als je in 4 maanden tijd de alpha versie doorstaat en 10 beta's ; alleen maar voor een preview versie? kun je je afvragen hoe lang t wel niet zal duren voordat er een uitgebreidere versie zal worden gereleased( en in de tussentijd komt er ook nog een update voor de 1e release, dus eh tel er maar heel wat maanden bij op ).

zou kunnene zolang ze geen "concurentie" hebben.. als ze het te heet voor de voeten krijgen zullen sneller wat realeasen of iig wat nieuws proberen. en met mijn idee inbreng in sananarchy :D ....

Geplaatst:
kun je je afvragen hoe lang t wel niet zal duren voordat er een uitgebreidere versie zal worden gereleased( en in de tussentijd komt er ook nog een update voor de 1e release, dus eh tel er maar heel wat maanden bij op ).

I will see u walking next year :puh:

@RWQ: Goh TonyB heeft al footsync _O_:clown:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...