Froop Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 (bewerkt) Ik heb deze tut in het engels gedaan, zodat ik ze ook op engelse fora kan posten als ik wil. brushes Bewerkt: 15 september 2005 door Froop Reageren
Think Geplaatst: 13 april 2006 Rapport Geplaatst: 13 april 2006 Kun je hem plz niet in het nederlands vertalen. Ben al niet zo goed in ps. Zo hem graag uitproberen, mooie tut. Reageren
Blu3ice Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Kun je hem plz niet in het nederlands vertalen.Ben al niet zo goed in ps. Zo hem graag uitproberen, mooie tut. Heb je de nederlandstalige ps misschien? Mij lijkt het alvast duidelijk. Reageren
Silverwing Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Hij bedoeld vast dat hij niet zo goed in Engels is. Ik denk niet dat Froop hem zal gaan vertalen, de tut is namelijk van 25 september vorig jaar. Zijn werk is ondertussen al beter vergeleken met dit. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Geplaatst: 14 april 2006 Ik zal hem wel vertalen. Open een nieuw document. Ik gebruik 400x120. Vul de achtergrond met zwart. Maak nu een nieuwe layer (CTRL+SHIFT+N) en selecteer de brush tool. Gebruik grunge brushes, en brush met wit. Maak een nieuwe layer en brush met zwart. Ga naar Layer - New Adjustment Layer - Color Balance. Speel met de settings. Je kan de stap hierboven opnieuw doen. Ik deed dat niet. Doe Filter - Layer - Clouds op je laatste Color Balance Layer. Doe dan de color balance stap opnieuw. Ga naar Layer - New Adjustment Layer - Brightness Contrast. Deze stap is niet nodig, maar het geeft de sig iets extras. Maak een nieuwe layer. Selecteer de brush tool en gebruik wit als Foreground Color. Zet de opacity tussen 40 - 60 en brush een klein beetje. Zet de blending mode op overlay. Pak nu een render en zet deze in je sig. Druk op CTRL en klik op de layer van de render. Ga dan naar Layer - New Adjustment Layer - Levels. Zet er text op. Zet er een 1 pixel stroke zwart op en je bent klaar. Reageren
Blu3ice Geplaatst: 18 april 2006 Rapport Geplaatst: 18 april 2006 Ik zal hem wel vertalen.Open een nieuw document. Ik gebruik 400x120. Vul de achtergrond met zwart. Maak nu een nieuwe layer (CTRL+SHIFT+N) en selecteer de brush tool. Gebruik grunge brushes, en brush met wit. Maak een nieuwe layer en brush met zwart. Ga naar Layer - New Adjustment Layer - Color Balance. Speel met de settings. Je kan de stap hierboven opnieuw doen. Ik deed dat niet. Doe Filter - Layer - Clouds op je laatste Color Balance Layer. Doe dan de color balance stap opnieuw. Ga naar Layer - New Adjustment Layer - Brightness Contrast. Deze stap is niet nodig, maar het geeft de sig iets extras. Maak een nieuwe layer. Selecteer de brush tool en gebruik wit als Foreground Color. Zet de opacity tussen 40 - 60 en brush een klein beetje. Zet de blending mode op overlay. Pak nu een render en zet deze in je sig. Druk op CTRL en klik op de layer van de render. Ga dan naar Layer - New Adjustment Layer - Levels. Zet er text op. Zet er een 1 pixel stroke zwart op en je bent klaar. Ik denk dat Think hiermee wel tevreden zal zijn Reageren
ZyKonn Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Geplaatst: 21 juni 2007 Ik ook met vertalling ook maar met deze tut ook ik kan hem goed gebruiken ik ben nieuw met ps duss het is een begin Gr, Reffik Reageren
rubensanti Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 hoe doe je zo'n lettertype?? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 hoe doe je zo'n lettertype?? Hoe bedoel je? Je wilt een stukje tekst toevoegen op je signature? In dat geval, dat doe je met de Text Tool. ('T'). Selecteer de tool, en bepaal de plek waar de tekst moet staan. Het kan ook zijn dat je een gedownload lettertype bedoeld, deze installeer je als volgt: Pak eerst even het bestand uit, deze zitten namelijk meestal ingepakt. Kopiër het '.TT' bestand dan naar de volgende map: 'Deze Computer/(C:)/WINDOWS/Fonts.' Als je dat doet kun je hem gebruiken in onder andere Photoshop. Reageren
rubensanti Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Geplaatst: 22 juni 2007 lol ik wist niet dat je lettertypes kon downloaden maar ik heb nu mooie... bedankt Reageren
gta-pilot Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 sorry voor de ubergrote super bump maar ik kan die brushes niet meer downloaden Reageren
Trecka Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 (bewerkt) Je had Froop beter even kunnen PB'en over de brushes, zodat het topic niet gebumpt hoefde te worden Anyway, het kwaad is al geschied Nu kan ik de tut ook wel ff doen: Outcome volgt Bewerkt: 4 augustus 2007 door Trecka Reageren
gta-pilot Geplaatst: 4 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2007 woei alleen een andere brush gebruikt maar hier is een outcome ik vind hem top klik voor vergroting Reageren
DeHaico Geplaatst: 4 februari 2009 Rapport Geplaatst: 4 februari 2009 Het lukt me echt niet om de brush goed te doen tips? outcome: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.