Silverwing Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 Nieuwe tutorial, brushes zitten in de bijlage. Reageren
dudedude Geplaatst: 15 september 2005 Rapport Geplaatst: 15 september 2005 mooie tut ik vind alleen de kleuren niet zo bij vector passen. maar voor de rest is het wel een goede tut Reageren
arnie Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 (bewerkt) Coole tut, mijn resultaat(ik heb het niet helemaal gevolgt): Bewerkt: 30 september 2005 door arnie Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 30 september 2005 Rapport Geplaatst: 30 september 2005 mijn resultaat heb eigelijk tut niet gevolgt maar beetje gekloot Peace ouT Giz Reageren
Froop Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Nice hoor. Mijn resultaat; Reageren
Arjen Geplaatst: 1 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2005 Hehe.. Mooi gedaan Silver. Reageren
imouL Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 zou iemand deze tut kunnen typen, mijn beeldscherm is beetje verrot en k zie alle letters wazig. ik kan nu de letters in dit plaatje (oftewel de hele tut) niet lezen dus als iemand dat zou willen alvast bedankt Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 (bewerkt) Is goed ik doe het wel Begin nu edit me post wel Stap 1 maak een nieuw document, ik heb als size 350×150 gekozen Stap 2 Open een render en sleep hem in je signature en verklein hem als het nodig is Neem dan de eyedropper tool en selecteer een kleur van je render, want die ga je natuurlijk als kleur van je brush gebruiken Stap 3 Download de brushes in de bijlage en voeg ze toe in photoshop. Maak een nieuwe layer aan ( CTRL + SHIFT + N) ( Layer moet onder de render layer zijn ) en selecteer de brush tool. Begin daarna een beetje te brushen met de toegevoegde brushes. Je kan ook vormen maken met de polygonal lasso tool en invullen, shapes gebruiken voor mooi achtergrond op te vullen.Vergeet niet als je een andere kleur neemt van de rend met de eyedrop tool steeds een nieuwe layer aan te maken. Dit is me resultaat na enkele brushes/shapes layers en kleuren (zie plaatje boven stap 4) Stap 4 Duplicate nu elke layer waarop je gebrushed hebt en/of anderen dingen ( CTRL + J ).Doe op elke geduplicate layer Filter > Blur > Gaussian Blur en dan zou je zoiets moeten hebben (zie plaatje boven stap 5) Stap 5(niet verplicht) Ga naar één van je niet gedupliceerde brushes/shapes layer en doe RBM/Blending options.Ga dan naar Gradient overlay en speel wat met de settings tot je tevreden bent. je kan dit doen bij elke layer.Ik heb dit echter niet gedan omdat het bij mij niet uit komt. (zie plaatje onder stap 5) Stap 6 Duplicate je layer ( CTRL + J ) en zet die op overlay.Doe daarna filter/artistic/cutout en dit is je resultaat Simple vector deel twee Stap 7 Nu kan je tekst toevoegen,ik heb het lettertype Arial gebruikt en gebruik de kleuren van de render. Dit is mijn resultaat, je kan altijd een mooie 'Quote' typen zodat het mooier lijkt (zie plaatje onder stap 7) Voeg nu een stroke toe, maak een nieuwe layer en druk op select/all of CTRL + A. Ga dan naar edit/stroke en kies iets. Ik heb 1 pixel black stroke genomen. (zie laatste plaatje) (uiteraard zie je een zwarte stroke niet op een zwarte achtergrond:P) Deze tutorial is gemaakt door Silverwing Succes Bewerkt: 26 oktober 2005 door ~> GizmO <~ Reageren
PuffDawg Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 helaas pindakaas werkt de bijlage niet meer waren dat zelfgemaakte brushes of van een andere site? Reageren
Achille Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Die brushes zijn niet zelfgemaakt en ik zie op gamerenders.com deze sigs wel erg vaak en denk niet dat jij deze hebt gemaakt.. Reageren
PuffDawg Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Die brushes zijn niet zelfgemaakt en ik zie op gamerenders.com deze sigs wel erg vaak en denk niet dat jij deze hebt gemaakt.. vector sigs en renders lijken allemaal een beetje op elkaar he Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.