Jump to content

Driver Parallel Lines.

Recommended Posts

Geplaatst:

Atari is druk aan het werk aan een nieuwe Driver 4.

Ik hoop dat hij nu echt beter word dan Driv3r.

Ik heb ook het gevoel dat Atari van hun fouten heeft geleerd en dat ze nu een hele mooie game uitbrengen.

*Informatie*

''Atari heeft nieuwe beelden van het vierde deel uit de Driver saga getoond. in Driver: Parallel Lines speel je een 18 jarige puber in het New York uit de jaren '70. De game staat gepland om uit te komen op de Xbox, PS2 en PC. De game zou een online modus moeten krijgen, en volgens enkele geruchten komen er ook mogelijkheden in de game om te tunen. Driver 4 moet in 2006 op de markt komen.''

Driver 4, genaamd Parallel Lines, zal geen Tanner meer bevatten. Je speelt The Kid in het New York van 1978. Parallel Lines zal meer racing bevatten en minder missies te voet. De gameplay zal meer open zijn dan in Driv3r. Je kunt zelf bepalen welke missie je wanneer wilt spelen. Ook zal de stad vol zitten met mini-games. Verder kent de game online gameplay.

Driver: Parallel Lines zal in het voorjaar van 2006 uitkomen. De game staat vooralsnog gepland voor release op PC, PS2 en Xbox.

-Bron: Ownage.nl

-Screenshots:

14pj.jpg

20js.jpg

36qf.jpg

• Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Mazzeltje

10

• Morpheus 83

6

• Yohan

3

• mrtuning

3

Geplaatst: (bewerkt)

Wow,ziet er mooi uit hoor.

Ik hoop dat Atari er iets goeds van kan maken.

Driv3r de spel vond ik best leuk alleen die man is zo lomp als wat , en dat water lijkt nergens op.

Die screens zien er wel mooi uit,ik haal hem wel denk ik.

Eigenlijk vind ik Driver best wel leuke spellen,helemaal driver 1 toen hij pas uit kwam dat was gewoon DE GAME die je moest hebben in die tyd.

Atari doe je best,niet weer een zo een spel als Driv3r.

Edit :

:bonk: Iets Raars,

Driver 5 in de maak

Deeltje vier ligt nog niet eens in de schappen of de ontwikkelaars van de Driver reeks hebben aangekondigd bezig te zijn aan alweer een vijfde deel. Zelf weet ik niet of dit zo'n slimme zet is, de Driver's die ik heb gespeeld hebben namelijk een niet zo goede indruk op mij achtergelaten. Maar er kan nog van alles gebeuren, deze game komt namelijk niet uit op de huidige consoles, je zal hem over een tijdje kunnen spelen op je Playstation 3!

Verdere informatie is helaas nog niet bekend, maar voor de liefhebbers is dit alleen al mooi nieuws.

Bron : Ownage.nl

Dit is wel raar Driver 4 is er nog niet eens en ze zeggen dat ze al met Driver 5 bezig zijn.

Bewerkt: door PaTrIc_k-
  • 4 weken later...
Geplaatst:

Ik hoop dat driver 4 ECHT beter word dan driv3r.

Driv3r is ZO´N (...) spel dat hij in een vrlaten hoek in de kamer ligt :duh::duh::duh::roll:

Geplaatst:

Ik hoop echt dat driver 4 een stuk beter is.

Want Driv3r was echt een baggerspel.

Wel raar dat ze zeggen dat er een Driver 5 aankomt.

Geplaatst:

ik kijk hier ook niet naar uit

driver heeft een slechte naam bij gamers dus....

dus ze mogen van mij ophoepelen met hun driver

Geplaatst:

Driver 5? Waar heb je dat gehoort? :?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?

Geplaatst:

nou om gelijk over driver 5 te beginnen is wel wat overdreven driver 4 is nog niet eens uit, en dat hoeft vnan mij ook niet, als je ziet wat ze van driver 3 gemaakt hebben

Geplaatst:

Driver 5? Waar heb je dat gehoort? :?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?

Dat staat in het bericht van Fabelous_P

Geplaatst:

ik weet niet of ik deze ga kopen, ik heb al wel alle delen, maar deel 3 viel een beetje tegen. Ik hoop dat ze deel 4 een stuk beter maken en niet zo afraffelen als deel 3. Ze moeten de deadline maar gaan verruimen zodat ze de tijd hebben om het spel zo mooi mogelijk te maken.

Ik wacht in spanning af :Y

Geplaatst:

Ik weet niet of ik deze ga kopen. De vorige delen waren wat minder, vond ik dan. Maar de screens zijn er wel mooi uit.

Geplaatst:

Ja, maar de screens van driv3r waren ook wel mooi maar het spel is echt bagger.

Dus laat je niet misleiden door mooie screens.

Maar ik hoop echt dat driver 4 beter word dan driv3r, want dat spel is echt slecht en

doet geen goed aan de reputatie van Atari.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...