blackpearl11 Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Toen ik vandaag op het internet was aant surfen las ik het nieuws op www.sa-mp.com: Ze stoppen! Het zit zo: De project leider van sa-mp heeft nu een full time baan en heeft dus geen tijd! De leider kyeman heeft al de bestanden aan een partner gegeven en nu maar hopen dat die partner een nieuwe project begint! Dus voordat er een nieuwe SA-MP uitkomt komt eerst MTA:SA eraan. Nu maar hopen dat MTA:SA een goede MP mod wordt en we er dus veel van kunnen genieten en verwachten:-) P.S:Ook is er natuurlijk Gtat waar ook nog hard aan wordt gewerkt! Greetz,Blackpearl11
Synchro Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 (bewerkt) Dit vind ik ook zeer jammer. Maar toch.. Ik was nu de site aan het kijken en Ja... Nu maar wachten op MTA... De leider kyeman heeft al de bestanden aan een partner gegeven en nu maar hopen dat die partner een nieuwe project begint! Dat zullen we maar hopen.. Bewerkt: 18 september 2005 door Synchro
Wauzie Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Dat meen je niet . Is er eens iemand die een bijna Lag-loze multiplayer maakt en dan stoppen ze . Dan maar met MTA.
Little Mister Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Jammer, MP was veel beter als je kijkt naar MTA VC en VC MP.
Wiepie Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Jammer, MP was veel beter als je kijkt naar MTA VC en VC MP. Dat is jammer ja...
MarcN Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 Hmm.. Inderdaad erg jammer, maar, het werk gaat natuurlijk voor. Ik hoop dat we wel wat kunnen verwachten van zijn partner.
burpicane Geplaatst: 18 september 2005 Rapport Geplaatst: 18 september 2005 http://www.gtaforums.com/index.php?showforum=204 he resumes/starts with the source of sa-mp
Jarno Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Er komen ook meerdere nu nog onbekende MP mods. Die best wel heel erg bekend kunnen worden. Maar wel jammer dat kyeman stopt ja.
Azer Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Jullie zeggen wel allemaal dan maar wachten op MTA.... als je doelt op Deathmatch, SA:MP was dat niet meer van plan (ze hadden immers gekozen voor Co-op). Hoop ook dat Spookie, de partner van Kyeman, gewoon doorgaat met Co-op. (ondanks de geruchten dat hij er een DM mod van gaat maken). Spookie gaat tevens verder onder de naam GTA:MP (www.gtamultiplayer.com) Met Kyeman verliest het team natuurlijk wel zijn belangrijkste coder, zal benieuwen of Spookie het kan volhouden..
Stino Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Jammer.. naar deze keek ik net zo uit, geen lag. Hopelijk start die partner een nieuw project
Velaro Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Jammer,dan is hot nu maar w8en op mta,zal ook wel leuk worden,alleen met wat meer lag
Cool Hand Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Lag irriteerd me met VC ook mateloos, en dan moet ik vooral niet over GTAT gespoken hebben. Het ligt denk niet aan mijn internet verbinding, ik gebruik planet comfort. en dat is toch wel de 1 na snelste. Hopen dat hij inderdaad een nieuw project start, en dat de volgende MTA versie zonder lag is. Maar ja, het is natuurlijk moeilijk om zo'n programmatje in elkaar te frutsellen. Koos.
Azer Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 Er hadden een heleboel mensen zeker nog niet door dat SA:MP geen DM zou worden trouwens ff over de lag van MTA, dit hoort in de vernieuwde core toch wel flink verbeterd te zijn, meer richting VC:MP niveau wat tevens ook wel duidelijk lag bevat
AmsterdamBoy Geplaatst: 19 september 2005 Rapport Geplaatst: 19 september 2005 wanneer komt eigelijk MTA uit?
Flame^ Geplaatst: 20 september 2005 Rapport Geplaatst: 20 september 2005 wanneer komt eigelijk MTA uit? Er is nog geen release datum voor MTA, dit omdat het team van MTA (volgens mij) ook uit vrijwilligers bestaat en dus onmogelijk een release datum kan geven. Als MTA uitkomt dan zal het vast wel op Gtagames komen te staan Hier is de site van MTA . Daar zal het ook wel op komen te staan als het uitkomt.
Recommended Posts