pascal Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Hallo, ik wil op een server van mta in nederland komen maar dat lukt niet wat moet ik bij Host invullen dat ip?? en watvoor gebruikersnaam en wachtwoord moet ik invullen? Reageren
Joriz Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Kijk is met All Seeing Eye welke servers er op dit moment allemaal draaien. Misschien connect je met een oude niet werkende. Reageren
pascal Geplaatst: 23 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2005 ik heb net de nieuwste versie gedownload op gtagames.nl en waar staat dat waar ik moes klikken?? Reageren
pascal Geplaatst: 23 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2005 en wat voor password moet ik invoeren?? Reageren
Flame^ Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 (bewerkt) en wat voor password moet ik invoeren?? Je hoeft alleen maar een password in te voeren voor "Private Servers" op de meeste servers (Public Servers) hoef je geen wachtwoord in te typen . Hier is de Public Server van XII, ik speel daar soms wel is (Naam: BigSmoke) Host: SERVER.CLAN12.NL Port: 2003 Meestal moet je bij Host cijfers invullen, maar dit is ook mogelijk . Bewerkt: 23 september 2005 door Big Smoke Reageren
pascal Geplaatst: 23 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 september 2005 weet er hier mischien iemand een public server? mag ik dan Host: en poort? Reageren
Azer Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 en wat voor password moet ik invoeren?? Je hoeft alleen maar een password in te voeren voor "Private Servers" op de meeste servers (Public Servers) hoef je geen wachtwoord in te typen . Hier is de Public Server van XII, ik speel daar soms wel is (Naam: BigSmoke) Host: SERVER.CLAN12.NL Port: 2003 Meestal moet je bij Host cijfers invullen, maar dit is ook mogelijk . geen reclame maken he Reageren
Stino Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Waarom is dit reclame, het is gewoon de naam van een server. Zo kun je bij ieder spel zeggen dat het reclame is voor het spel! Reageren
-Niels- Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Ja...wat bij de Clan Advirsement (ofzo) staat het ook. En meestal heeft Furi0uz het ook in zijn signature staan. Er is nu dus geen sprake van reclame! Reageren
Azer Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 goh neem mij ff te serieus ofzo? toevallig de site al bekeken die bij mij onder staat? , verder heb ik ook geen idee wie die server van XII beheerd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.