Bradley H. Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 <span style='font-size:23pt;line-height:100%'>Show Models Topic</span> Heb je een leuk model gemaakt en wil je die aan de buitenwereld showen ?, dan ben je hier bij het goede address. Regels: Maximale screen grootte: 640 pixels breed !. De models moeten compleet zijn, dus niet met half afgemaakte models aan komen zetten. maximaal 2 post per dag p/p. ----------------------------- Dan begin ik maar hè Dit is een opslag ruimte
Jorge_F Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 Ik post ook maar wat screens . Deze had ik een hele tijd geleden gemaakt, een brug voor in GTAIII naar het andere eiland. Een gebouw dat ik had gemaakt voor mijn kavel in GTI Een huisje in San Andreas Deze screen had ik gister gemaakt van een VC Politie auto op mijn eigen eilandje. De screen is gemaakt in 3ds max 7 Leuk topic Bradley, kan ik eindelijk een screen van mijn modellen posten zonder een mod eraan vast te binden .
DaddyPimp Geplaatst: 23 september 2005 Rapport Geplaatst: 23 september 2005 (bewerkt) Hier een paar screens van mij uit de Zwolle Mod, (ikzelf woon niet in Zwolle) No.1 No.2 No.3 Er zitten alleen een paar overbondige lijnen in, alleen die kan ik niet weghalen, En de textures moeten nog een beetje verplaatst worden... Bewerkt: 23 september 2005 door DaddyPimp
PizzaTonno Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 (bewerkt) mijn gebouwtje: [Gebouw] wat vinden jullie ervan? hij heeft 539 poly's aangezien je 2 gebouwen mag posten en ik er net weer 1tje heb gemaakt voor het industrie terrein die ik ga maken, laat ik euhm wel ff zien hier: met dank aan ICECOLDKILLER voor de textures die ik zowat allemaal van zijn foto album heb foto's ingame: Bewerkt: 24 september 2005 door kaaspizza
kees1991 Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 hartsticke cool met welk progama maken jullie dat?? :'D :'D
Ice Cold Killa Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 (bewerkt) Haha, bij een van jouw screens staat die nooduitgang teken op z'n kop. Ziet er wel vet uit (met mij textures ) Bewerkt: 25 september 2005 door ICE COLD KILLA
PizzaTonno Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 (bewerkt) Haha, bij een van jouw screens staat die nooduitgang teken op z'n kop. Ziet er wel vet uit (met mij textures ) jah anders zit ie op de kop in de game bij mij tenminste mjah nog wat plaatjes: @kees met 3ds max 7 Bewerkt: 25 september 2005 door kaaspizza
kees1991 Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 (bewerkt) ook die is weer hartstike cool maar met welk progama maakt u dit nu ok dank u wel daar ga ik morgen dan ook eens mee beginen :'D :'D dank u Bewerkt: 25 september 2005 door kees1991
gangster28 Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 mogen hier ook auto models? zo ja hier: zo nee doe ik het niet meer. alleen de lampen moeten nog geplaatst worden en dan kan hij ingame getest worden.
kees1991 Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 k vint het alemaal heel mooi en zo... nu heb ik ook geprobeert dit te maken maar mij lukt het niet wrm bij julie wel dan en bij mij niet?? please help??!
Rick_Mense Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 Dit is een model van mij: Mischien heb je hem al in het GTA BUrnout topic gezien, maar ik vond hem toch wel mooi genoeg om hier even te posten.
Bradley H. Geplaatst: 27 september 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2005 @gangster28. Heb je dat zelf gemaakt ? of ben je hem aan het editen ? @kees1991, Gedult, dit lukt niet in 1 dag, dit is een kwestie van maanden tot jaren. Rate: Daddypimp: 5'8 Textures staan niet echt mooi geplaatst, (maar wel mooi bank stijl), geen mooie scale model. Kaaspizza 7'9 Mooi model, mooie textuur gebruik die echter ook goed gescaled zijn. Rick_mense 7'7 Mooi model, minder mooi texture gebruik, voor de rest een gewoon goed object.
gangster28 Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 (bewerkt) @gangster28. Heb je dat zelf gemaakt ? of ben je hem aan het editen ? ben een beetje handig aan het worden met het programma het was eerst de admiral uit vc de normale.(bijna klaar laat het eind reslutaat ook wel zien) als deze een beetje gelukt is ga ik een bestaande auto na bouwen. hier iets voor op het dak van een gebouw. Maximale breedte is 640 pixels ! @Bradley H. was iets groter dan verwacht. Bewerkt: 27 september 2005 door Wauzie
Jorge_F Geplaatst: 27 september 2005 Rapport Geplaatst: 27 september 2005 @gangster28. Heb je dat zelf gemaakt ? of ben je hem aan het editen ? ben een beetje handig aan het worden met het programma het was eerst de admiral uit vc de normale.(bijna klaar laat het eind reslutaat ook wel zien) als deze een beetje gelukt is ga ik een bestaande auto na bouwen. hier iets voor op het dak van een gebouw. Maximale breedte is 640 pixels ! @Bradley H. was iets groter dan verwacht. Om eerlijk gezegd vind ik hem niet zo super. Je kan dat soort simpele dingen makkelijk in 3ds max 7 maken, daar kan je ook nog eens zorgen dat de verhoudingen kloppen . In 3ds max 7 hoef je alleen maar een box te maken en daar textures op te plakken. Na het volgen van een tutorial uit de Master Tutorial List moet dat zeker lukken .
Big-Bear Geplaatst: 28 september 2005 Rapport Geplaatst: 28 september 2005 (bewerkt) Laat ik dan maar ff een modeltje showen:puh: @kaaspizza, je moet meer poly's gebruiken voor je bochten als je ze bend, want nu ziet ie er hakelig uit Check hier mijn models: Mijn ditbike circuit: Mijn kantoorgebouw: dat waren er een paar Bewerkt: 28 september 2005 door Big Bear
Recommended Posts