Barcelona Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 het lukt steeds niet wie kan me helpen want ik wil mensen helpen dus hoe ik kan de savegame openen? ook bij bijna alle mods staat dit. Reageren
Joe J Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Ik denk dat enkel de game die savefile openkrijgt door dat bestand in je userfiles te zetten. Meer weet ik er ook niet over. Reageren
Velaro Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Kies : het programma ineen lijst selecteren,kies kladblok ,en dan open je die save maar waarom doe je dit het zijn alleen maar vreemde tekens en nog wat Reageren
Stino Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Je moet ze in de map: ''San Andreas User Files'' zetten in Mijn Documenten. Dan kun je de missie halen, opslaan en weet uploaden Reageren
Achille Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Je moet ze niet openen.. je moet die missies gewoon halen en uploaden net zoals Stino zegt.. Reageren
Ikkes Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 @ mad dog:waarom zeg je het dan Hier een uitgebreide uitleg: Download de save game Pak hem uit met WinRaR(of gelijke) Plaat de save game in: mijn documenten/gta san andreas user files. start SA klik op start game load game en daar staat hij klik hem aan en het spel start Veel plezier ermee Groeten ikkes Reageren
Giorgo Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 Ja pak uit en plak in ''User files'' en dan kan je load game en hij staat erbij ik had dit vroeger ook altijd . Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 25 september 2005 Rapport Geplaatst: 25 september 2005 zoals bijna iedereen zegt behalve ik je moet hem uipakken maar dat hoeft niet je kunt hem ook meteen in je user files smijten en dan sa starten dan ga je naar start game en dan load game en dan klik je die savegame aan dan gaat ie laden daarna kun je die missie spelen savegame uploaden en die savegame aan de ''eigenaar'' geven niet moeilijk tog of wel? Reageren
nelisie Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 ik weet niet of het al is uitgelegt, zeg maar. als een bestand een "rar" bestand is moet je "winrar" hebben dat is een soort "winzip" met "winzip" en "winrar" kun je bestanden uitpakken en netjes inpakken en versturen. "winrar" kun je waarschijnlijk wel downloaden maar niet voor een lange tijd behouden. want op een gegeven moment moet je het kopen (dat geld voor winrar dan). als je dus winrar op google heb gevonden en gedownload, moet je niet te lang wachten met de andere bestanden die je wil hebben "GTA SA MODINSTALLER" is handig en te vinden op deze site. vr.gr Nelisie (nils) Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Geplaatst: 7 december 2005 (bewerkt) '7 Dec [/b]2005, 16:01:24' post='281443']ik weet niet of het al is uitgelegt, zeg maar. als een bestand een "rar" bestand is moet je "winrar" hebben dat is een soort "winzip" met "winzip" en "winrar" kun je bestanden uitpakken en netjes inpakken en versturen. "winrar" kun je waarschijnlijk wel downloaden maar niet voor een lange tijd behouden. want op een gegeven moment moet je het kopen (dat geld voor winrar dan). als je dus winrar op google heb gevonden en gedownload, moet je niet te lang wachten met de andere bestanden die je wil hebben "GTA SA MODINSTALLER" is handig en te vinden op deze site. vr.gr Nelisie (nils) Bumb , je moet niet op zulke oude Topics reageren. Bewerkt: 7 december 2005 door DaddyPimp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.