Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb van gta sites auto's gedownload, van gtagames.nl en meerdere, en als ik ze dan open, krijg ik .dff en.txd bestanden. Hoe moet ik die in gta sa installeren?

oftewel: hoe zet ik een auto inde mijn game

Geplaatst:

ten eerste:welkom op het forum! :D

als je een auto wil installeren moet je de IMG tool 2.0 hebben die je op gtagames.nl kan vinden.

Dan open je de IMG tool en open je GTA3.img in je san andreas/data map

dan zie je allemaal .DFF en .TXD bestanden.

Dan klik je op edit en daar kan je dan de bestanden vinden die je gedownload hebt.bijvoorbeeld je hebt 2 bestanden banshee.DFF en banshee.TXD

dan zoek je die bestanden en vervang je ze met de bestanden die je hebt gedownload dat doe je zo:Het beste kan je de oude bestanden old_ noemen zodat je ze makkelijk weer kan veranderen dus:banshee.txd wordt:old_banshee.txd en banshee.dff wordt old_banshee.dff.(De namen verander je rechte muisknop op bestand/rename)ok nu je die bestanden een andere naam hebt gegeven ga je de gedownloade bestanden toevoegen klik op commands/add en voeg 1 voor 1 het bestand toe(de .DFF en .TXD)als je dat hebt gedaan klik je op command?rebuild archive als dat is gedaan is de wagen geinstalleerd _O_

Geplaatst:

ik heb die img tools geopend en een cnn busje van deze site gedownload als voorbeeld maar er is alleen maar een txd bestand (slamvan.txd) en geen dff, jij hebt als voorbeeld een bladshee (dacht ik) genomen maar welke auto vervangt die?dan kanik die eerst doen :clown:

Geplaatst:
ik heb die img tools geopend en een cnn busje van deze site gedownload als voorbeeld maar er is alleen maar een txd bestand (slamvan.txd) en geen dff, jij hebt als voorbeeld een bladshee (dacht ik) genomen maar welke auto vervangt die?dan kanik die eerst doen :clown:

Dat is waarschijnlijk een Paintjob. Dan moet je gewoon de .txd in een folder zetten. Met de IMG Tool de gta3.img openen en daar zoek je de slamvan.txd op. Dan druk je op rechtermuisknop --> Replace, je zoekt de .txd die je wilt vervangen en die selecteer je.

Nu zou de .txd moeten werken :) !

@vaneil Waarschijnlijk heb je dan of iets fouts gedaan of je hebt SA nog aan staan.

Geplaatst:

het is me gelukt om diverse auto's erin te zetten, een stuk of 8. Maar als ik nu in dat lijstje een naam wil veranderen of replacen dan krijg ik een melding:

I/O error 32 en een zandlopertje ik kan img tool alleen nog maar afsluiten. wat zou er aan de hand kunnen zijn? :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...